Dijital İnsan Kaynakları Stratejileri ve Trendler Online Eğitimi
Yer : Zoom Online Platformu
Başlama Tarihi : 2023-03-17
Bitiş Tarihi : 2023-03-17
Süre : 01 Gün - 03 Saat 30 Dakika
Eğitim İçeriği :
 Dijitalleşme, Dijitalleştirme, Dijital Dönüşüm Kavramları Nedir?
 İK ‘da Dijital Dönüşüm Nasıl Sağlanır?
 Dijitalleşmenin Avantajları Nelerdir?
 Dijitalleşme Stratejisi Oluşturma ve Uygulama Adımları
Â İşletme Çapında Dijital Dönüşümde İK’nın Rolü
 İK’nın Dijital Dönüşümündeki Zorluklar Nelerdir?
Eğitim Tarihi ve Saat: 17 Mart 2023 13.45 – 17.15
OLCAY BAYTAN
Lisans Eğitimini Anadolu Üniversitesi
İletişim Bilimleri Fakültesi Eğitim İletişimi ve Planlaması bölümünde
tamamladı. Lisans eğitimi sırasında TRT İzmir Radyosu Eğitim Programları
Bölümünde “Yaşayan Ege Programında”
eğitim programlarının içeriğinin hazırlanmasında ve yayın akışının yazılmasında
görev aldı.
Yine Lisans Eğitimi sırasında Anadolu
Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi’nin Eskişehir Polis Okulu için
hazırladığı Eğitim Projesinde gönüllü olarak çalıştı ve eğitim programlarının
içeriklerini tasarladı.
Mezuniyet sonrası Çalık Holding’de
İnsan Kaynakları ve Eğitim Uzmanı olarak başladığı görevinde şirketin Kalite
Yönetim Sistemleri çalışmalarına da destek verdi ve tüm Kalite Eğitimlerinin
organizasyonunu yürüttü. Çalık Grup’un Kurumsal Kimlik çalışmalarında yer aldı.
Daha sonra Vestel Şirketler Grubu’nda
İnsan Kaynakları Sorumlusu olarak görev alan Olcay BAYTAN, ağırlıklı olarak
Vestel Şirketler Grubu’nda eğitim programlarının hazırlanıp yürütülmesinden
sorumlu oldu. İnsan Kaynakları Projeleri ile birlikte Süreçlerle Yönetim proje
ekibinde de etkin olarak görev aldı.
1999 yılında sadece LEVIS Üretimi
yapan Denimken Tekstil’in İnsan Kaynakları Müdürü olarak görevine başladığında,
İnsan Kaynakları Yönetimi, İdari İşler, Endüstriyel İlişkiler ve Sendika
İlişkilerinin yürütülmesinden sorumlu oldu.
Tekstil üretiminden Perakende
sektörüne geçişi Türkiye’deki mağazacılık sektörünün en güçlü markalarından
olan YKM Mağazacılık ile
gerçekleşti. 10000 m2 lik kapalı alanda yer alan YKM Galleria mağazasının tüm
işe alım, oryantasyon ve eğitim süreçlerinin gerçekleştirilmesinde görev aldı.
Gizli Müşteri Memnuniyet Anket değerlendirmelerini projelendirdi. Çalışan
memnuniyetinin satış başarısındaki motivasyonu artıracağı inancı ile tüm mağaza
yöneticileri ve çalışanları ile İç İletişim Toplantıları ve Eğitimler
düzenledi.
2006 yılında VIP Turizm’in İnsan
Kaynakları Müdürü olarak organizasyonel gelişim ve büyüme süreçlerine katkıda
bulunmuş özellikle bütçe ve performans değerlendirme çalışmalarında yer
almıştır. Tüm şirket çalışanlarının aynı anda katılım sağladığı ve paralel
oturumlarla 3 gün süren en geniş katılımlı eğitim organizasyonunu başarı ile
koordine etmiştir. TUSİAD KALDER İşbirliği
ile VIP Turizm’in gerçekleştirdiği Kalite Kongrelerine 3 yıl boyunca VIP
Turizmi temsilen katılma fırsatını buldu. Y2010 yılında SİNBO Küçük Ev
Aletlerinde İnsan Kaynakları Müdürü olarak görev başladığında, Kalite Yönetim Sistemlerinin Kurulması ile
birlikte Kalite Yöneticiliği ve Temsilciliği görevini de üstlenmiştir. Şirketin
Kurumsallaşma Süreçlerinde etkin rol oynamış TURQUALITY projesinin tüm şirketi
içi organizasyonunu yürütmüş belgelendirme sürecinin başarıyla tamamlanmasına
destek olmuştur. Yalın Üretim / Yalın Yönetim Kavramları ile de SİNBO ‘da
tanışmıştır.
Dalgakıran Makine’deki İnsan Kaynakları Müdürlüğü süresince ikinci TURQUALITY projesini yürütme fırsatını bulmuştur. Organizasyonel Yapılanma, Stratejik Planlama, İş Tasarımlama çalışmalarını yürütmüştür. Birden fazla şirketin birleşiminde başarılı bir norm kadro ve personel hareketleri planlaması (kariyer ve yedekleme planları ) ile hiç personel kaybı yaşamadan reorganizasyonun gerçekleşmesini sağlamıştır. Hedeflerle Yönetim ve Performans Sistemi, Ücret Sistemi, Öneri ve Ödül Yönetimi Sistemlerinin kurulmasını sağlamıştır. Dalgakıran Akademinin kurulması için ön hazırlık çalışmalarında bulunmuştur. Yalın Yönetim ve Üretim Sistemleri çalışmalarında aktif olarak çalışmış, eğitim programlarının yürütülmesinden sorumlu olmuş ve Kaizen projelerinde görev almıştır.
İnsan Kaynakları Müdürü olarak iş
yaşamını Enerji Sektörünün güçlü firmalarından olan KESİR’de tamamlayan Olcay
BAYTAN, burada da Organizasyonel Yapılanma, Stratejik Planlama, İş Tasarımlama,
İnsan Kaynakları Sistemlerinin tüm
fonksiyonlarının kurulması ve sürdürülmesi,
Ücretlendirme Sistemlerinin Kurulması görevini yürütmüştür.
Çalıştığı pek çok şirkette İnsan
Kaynakları Uygulamalarının, elektronik bilgi sistemlerine aktarılması
sağlayarak, bilginin düzenli ve verimli bir şekilde işlenmesi, her an güncel ve
ulaşılabilir şekilde raporlanabilir olmasına özen göstermiştir.
2013 yılında Erickson Ekolü ile tanışıp Koçluk Eğitimini tamamladı. Halen KOÇ’ luk alanında eğitim ve deneyim sürecini devam ettiren Olcay BAYTAN,
ICF Türkiye ve ICF Global üyesi olup, bilgi ve tecrübelerini Rönesans çatısı altında paylaşmaktadır.
Eğitim Bedeli: 750,00 TL + KDV / Kişi
*Sınıf içi eğitim tarihleri için www.rdbe.com.tr sitesini lütfen takip ediniz.