Fuar ve İkili Görüşme Programlarından Müşteri-Tedarikçi Bulma Online Eğitimi


Yer : Zoom Platformu
Başlama Tarihi : 2024-12-06
Bitiş Tarihi : 2024-12-06
Süre : 6 Saat 10.00 - 17.00
Eğitim İçeriği :

Etkin Fuar Katılımı

Doğru Fuar Seçimi Konusunda Yapılması Gerekenler

Fuarlar Konusundaki Veri Tabanlarını Araştırma

Sektörel Deneyimlerden Yola Çıkarak Doğru Fuarlara Ziyaretçi Olma / Katılma

Stand Seçimi Ve Dekorasyonda Konusunda Dikkat Edilmesi Gerekenler

Dekorasyon İpuçları

Etalaj Konusunda Yapılabilecekler

Tadım / Kullanım Testleri Konusunda Yapılabilecekler

Fuar Öncesi, Sırası ve Sonrasında Yapılacak Çalışmalar

Fuar Yönetiminde Planlama Nasıl Yapılır? (Örnek Planlama Tablosu)

Fuar Öncesinde İstihbarat Ve Davetler (Exhibitor List Analizi, Potansiyelleri Davet, Randevulaşma vb.)

Fuar Yönetimi (Hosting, Görevlilerin Eğitimi vb.)

Fuar Sonrası Raporlama

Fuar Sonrası Takip

Etkin B2B Görüşmeleri

Ön Hazırlıklar (Planlama, İstihbarat, Hazırlık)

Sunumda Öne Çıkan Temel Konular

Görüşme Öncesi, Sırası Ve Sonrası Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar

Persona Belirleme ve Arama

Hedef Kitlede Yer Alan Kişi/Kurumların Belirlenmesinin Önemi

Pazarlama Planının En Önemli Parçası Olan Dağıtım Kanalının Doğru Belirlenmesi (Persona'ya Ulaşma)

Distribütör Seçimi Kriterleri

Çok Kültürlü Ortamlarda İletişim

Temel Kurallar

Özdeşleşmeye Çalışma Hatasından Kaçınma

 

Eğitmen: Ceyhun Yeşilşerit


Eğitim Bedeli: 2500 TL + KDV