Fuar ve İkili Görüşme Programlarından Müşteri-Tedarikçi Bulma Online Eğitimi
Yer : Zoom Platformu
Başlama Tarihi : 2024-12-06
Bitiş Tarihi : 2024-12-06
Süre : 6 Saat 10.00 - 17.00
Eğitim İçeriği :
Etkin Fuar Katılımı
Doğru Fuar Seçimi Konusunda Yapılması Gerekenler
Fuarlar Konusundaki Veri Tabanlarını Araştırma
Sektörel Deneyimlerden Yola Çıkarak Doğru Fuarlara Ziyaretçi Olma / Katılma
Stand Seçimi Ve Dekorasyonda Konusunda Dikkat Edilmesi Gerekenler
Dekorasyon İpuçları
Etalaj Konusunda Yapılabilecekler
Tadım / Kullanım Testleri Konusunda Yapılabilecekler
Fuar Öncesi, Sırası ve Sonrasında Yapılacak Çalışmalar
Fuar Yönetiminde Planlama Nasıl Yapılır? (Örnek Planlama Tablosu)
Fuar Öncesinde İstihbarat Ve Davetler (Exhibitor List Analizi, Potansiyelleri Davet, Randevulaşma vb.)
Fuar Yönetimi (Hosting, Görevlilerin Eğitimi vb.)
Fuar Sonrası Raporlama
Fuar Sonrası Takip
Etkin B2B Görüşmeleri
Ön Hazırlıklar (Planlama, İstihbarat, Hazırlık)
Sunumda Öne Çıkan Temel Konular
Görüşme Öncesi, Sırası Ve Sonrası Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar
Persona Belirleme ve Arama
Hedef Kitlede Yer Alan Kişi/Kurumların Belirlenmesinin Önemi
Pazarlama Planının En Önemli Parçası Olan Dağıtım Kanalının Doğru Belirlenmesi (Persona'ya Ulaşma)
Distribütör Seçimi Kriterleri
Çok Kültürlü Ortamlarda İletişim
Temel Kurallar
Özdeşleşmeye Çalışma Hatasından Kaçınma
Eğitmen: Ceyhun Yeşilşerit
Eğitim Bedeli: 2500 TL + KDV