Çalışan Memnuniyeti Anketi
Toplam 25 kategori, 120 sorudan oluşmaktadır.
Amaç, çalışanların motivasyon ve verimliliklerini azaltan ve/ veya artıran unsurların tespitidir.
Kategorileri aşağıdaki gibidir:
- Temel Yönetsel Sistemlerden Memnuniyet
- Bilgi – İletişim ve Çalışma Arkadaşlarından Memnuniyet
- Yönetişim ve Yetkilendirme – Katılım
- İnsan Kaynakları Planlamasından, İşe Alma ve Rotasyon Kriterlerinden Memnuniyet
- Performans Yönetim Sisteminden Memnuniyet
- Eğitim Sisteminden Memnuniyet
- Kariyer Yönetim Sisteminden Memnuniyet
- Ücret Yönetim Sisteminden Memnuniyet
- Prim ve Ücret Dışı Ödemelerden Memnuniyet
- Tesis ve Hizmetlerden, Çalışma Ortamından Memnuniyet
- İş Güvencesinden Memnuniyet
- Kurum Değer – Kabiliyet ve Rol Stratejilerinden Memnuniyet
- Müşteri İletişim ve İlişkileri Stratejilerinden Memnuniyet
- Operasyonel Proses ve Süreçlerden Memnuniyet
- Kalite, Denetim, Değişim ve Süreç Yönetimi Çalışmalarından Memnuniyet
- Öğrenme, Başarma, Tanınma Fırsat Eşitliği ve Kurumsal Adaletten Memnuniyet
- İş Tatmininden Memnuniyet
- Departman İş Süreçlerinin Uygulanmasından Memnuniyet
- Kurum İş Sürçlerinin Uygulanmasından Memnuniyet
- Liderinizden Memnuniyet
- Kurum Yönetiminden Memnuniyet (Yönetim Anlayışı, Kurum Lideri Dışındaki Üst Düzey Yöneticiler için)
- Takım Liderlerinden Memnuniyet
- Takımla, Departmanla ilgili Memnuniyet
- Kurumun Toplum İçindeki Yerinden ve Çevre politikalarından Memnuniyet
- Kurumdan Genel Memnuniyet
Rönesans Değişim ve Yönetişim Bilimleri Enstitüsü olarak, olası benzer sorunlarınıza ve diğer beklentilerinize, en uygun koşul ve şartlarda, size özgü ve sizinle birlikte çözümler üretebiliriz.
BİZE ULAŞIN