Çalışan Memnuniyeti Anketi

Toplam 25 kategori, 120 sorudan oluşmaktadır.

Amaç, çalışanların motivasyon ve verimliliklerini azaltan ve/ veya artıran unsurların tespitidir.

Kategorileri aşağıdaki gibidir:

  • Temel Yönetsel Sistemlerden Memnuniyet
  • Bilgi – İletişim ve Çalışma Arkadaşlarından Memnuniyet
  • Yönetişim ve Yetkilendirme – Katılım
  • İnsan Kaynakları Planlamasından, İşe Alma ve Rotasyon Kriterlerinden Memnuniyet
  • Performans Yönetim Sisteminden Memnuniyet
  • Eğitim Sisteminden Memnuniyet
  • Kariyer Yönetim Sisteminden Memnuniyet
  • Ücret Yönetim Sisteminden Memnuniyet
  • Prim ve Ücret Dışı Ödemelerden Memnuniyet
  • Tesis ve Hizmetlerden, Çalışma Ortamından Memnuniyet
  • İş Güvencesinden Memnuniyet
  • Kurum Değer – Kabiliyet ve Rol Stratejilerinden Memnuniyet
  • Müşteri İletişim ve İlişkileri Stratejilerinden Memnuniyet
  • Operasyonel Proses ve Süreçlerden Memnuniyet
  • Kalite, Denetim, Değişim ve Süreç Yönetimi Çalışmalarından Memnuniyet
  • Öğrenme, Başarma, Tanınma Fırsat Eşitliği ve Kurumsal Adaletten Memnuniyet
  • İş Tatmininden Memnuniyet
  • Departman İş Süreçlerinin Uygulanmasından Memnuniyet
  • Kurum İş Sürçlerinin Uygulanmasından Memnuniyet
  • Liderinizden Memnuniyet
  • Kurum Yönetiminden Memnuniyet (Yönetim Anlayışı, Kurum Lideri Dışındaki Üst Düzey Yöneticiler için)
  • Takım Liderlerinden Memnuniyet
  • Takımla, Departmanla ilgili Memnuniyet
  • Kurumun Toplum İçindeki Yerinden ve Çevre politikalarından Memnuniyet
  • Kurumdan Genel Memnuniyet


Rönesans Değişim ve Yönetişim Bilimleri Enstitüsü olarak, olası benzer sorunlarınıza ve diğer beklentilerinize, en uygun koşul ve şartlarda, size özgü ve sizinle birlikte çözümler üretebiliriz.

BİZE ULAŞIN