Marka Yönetim Online Eğitimi


Yer : Zoom Online Platformu
Başlama Tarihi : 2023-04-14
Bitiş Tarihi : 2023-04-14
Süre : 01 Gün - 03 Saat 30 Dakika
Eğitim İçeriği :

       Markalaşma, Marka Olmak Nedir?

 ·         Marka Evlilik Gibidir

 ·         Marka Üç Boyutludur

 ·         Markaların Kimliği Vardır

 ·         Dünyanın En Değerli On Markası Hangileridir?

       Marka Nelerden Oluşur?

 ·         Markanın 6 Anlamı Nelerdir?

 ·         Markanın Üreticiye Sunduğu Faydalar Nelerdir?

 ·         Markanın Tüketiciye Faydaları Nelerdir?

       Marka Yaratma Süreci

 ·         Marka İsminin Ve Sloganının Seçimi

 ·         Marka Logosunun Seçimi

 ·         Marka Renginin Seçimi

       Marka Konumlandırma

 ·         Marka Konumlandırmasının Önemi

 ·         Marka Konumlandırma Süreci

 ·         Marka Konumlandırmanın Dört Temel Özelliği

       Marka Konumlandırma Stratejileri

 ·         Ürün Nitelikleri

 ·         Müşteri Yararları

 ·         Fiyat/Kalite

 ·         Kullanım/Kullanışlılık

 ·         Ürün/Kişi Yaklaşımı

 ·         Kültürel Simgeler Yaklaşımı

 ·         Rakipler

 ·         Yeniden Konumlandırma

       Marka Değerinin Hesaplanması

 ·         Marka Değeri Nedir?

 ·         Marka Gücü Hesaplanmasında Değişkenler

 ·         Interbrand Tarafından Kullanılan Kriterlerin Ağırlıkları

       Marka Yönetimi

 ·         Kurumsal Kimlik ve Marka Kimliği Yönetimi

 ·         Marka ve Hedef Kitle Kültürü İlişkisi

 

Eğitim Tarihi ve Saati: 14 Nisan 2023 13.45 – 17.15

 

CEYHUN YEŞİLŞERİT

1982 Yılında İstanbul Üniversitesi,İktisat Fakültesi'nde lisans eğitimini tamamlayan YEŞİLŞERİT, daha sonraİstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü'nde Uluslararası İşletmecilik veİşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü'nde İşletmecilik Uzmanlaşma programlarınakatıldı.

Katılmış olduğu birçok yurtiçi veyurtdışı eğitimler içerisinde Birleşmiş Milletlere bağlı Cenevre’de yer alaneğitim kuruluşu ITC'nin "Trade Tutor" Eğitimi ve Avusturya, KarlHeinz Sebastian okulunun geliştirdiği "Power Pricing" Eğitimi debulunmaktadır.

Profesyonel iş yaşamının bir bölümünüyurtdışında çalışarak geçirdi (Irak, Suudi Arabistan, ABD ve Rusya Federasyonu).ENKA, AL-MOBTY, DHT ve EKUR’da tedarik zinciri ve satış süreçleriniuluslararası platformda yönetmiş, STFA’da Ticaret Müdürü olarak görevyapmıştır.  1996’dan itibaren 13 yıl PipelifeInternational Holding'in Türkiye'deki yatırımı olan Arılı Plastik A.Ş.de GüneyAvrupa Bölge İş Geliştirme Müdürü olarak çalışmıştır. 2005-2006 dönemimde PipelifeBusiness School mezunu olarak yurtdışında ve yurtiçinde şirket içi eğitimlerdede eğitmen olarak görev almıştır.

Birleşmiş Milletlere bağlı Cenevre’deyer alan eğitim kuruluşu ITC'nin "Trade Tutor" eğitimini alarak"BMS (İş Yönetim Sistemi)" öğretisi ve araçlarının kullanımıkonusunda Ulusal Danışman olarak Türk İhracatçılar Meclisi de dahil pek çokihracatçı birliğinde eğitmen olarak görev aldı.

Konuk yazar olarak Haber Türk Gazetesive çeşitli dergilerde de Dış Ticaret, Satış, Tedarik Zinciri Yönetimikonularında yazıları yayınlanmıştır. Uzun yıllar çalıştığı şirketleri temsilenkatıldığı Dış Ekonomik İlişkiler Kurulunun çeşitli iş konseylerinde özellikleBağımsız Devletler Topluluğu ile yapılan yurtiçi ve yurtdışı toplantılarındagörev almıştır.

Uzun yıllardır İstanbul TicaretOdası’nın başarısı Uluslararası platformda ödül alınarak kanıtlanmış İhracataİlk Adım Projesi’nde İTO Danışmanı olarak görev yapmıştır. 11 Etap olarakgerçekleştirilen programın 2009 yılında metodolojisini redakte etmiştir. Yine,İTO tarafından Türkiye’nin başarılı KOBİ’leri yarışmasında dallarında birinciseçilmiş şirketlerine “Pazarlama, Satış ve Yönetim Danışmanı” olarakdanışmanlık ve eğitim hizmeti vermiştir.

Pek çok sektöre Pazarlama (Ulusal /Uluslararası) danışmanlığı yapmış, bu sırada Pazarlama ve Satış Bakış AçılıSWOT Analizi ve Sistem Kurulumu çalışmaları (Organizasyon El Kitabı, GörevTanımları, Görevli Profilleri, Sistem Talimatları, Standart İş TalimatlarıHazırlanması vb.) yapmıştır. Ayrıca Pazar Potansiyeli Ölçülmesi, Hedef PazarSeçimi, Rekabet Analizi Yapılması, İhracat Eylem Planı Hazırlanması, BütünleşikPazarlama İletişimi Eylem Planı Hazırlanması, İhracat Faaliyetlerinin SistemikHale Getirilmesi Altyapı Çalışmaları için İhracat Yönetimi Sistemi kurmuştur.

2011 Yılı başından itibaren EkonomiBakanlığı tarafından “Uluslararası Rekabetçiliğin Geliştirilmesi” Tebliğiçerçevesinde “Uzman Eğitmen” olarak akredite edilmiştir ve Türkiye’nin heryerinde eğitimler vermiştir.

Halen Rönesans Değişim ve YönetişimBilimleri Enstitüsü’nün “Evrensel Pazarlama Bölümü”ne liderlik eden Yeşilşerit,UR-GE Projelerinin hizmet tasarımı ve danışmanlığını yürütmektedir.

 

Eğitim Bedeli 750,00 TL + KDV /Kişi

 

*Sınıf içi eğitim tarihleri için  www.rdbe.com.tr sitesini lütfen takip ediniz.