Müşteri İlişkileri Yönetimi Online Eğitimi
Yer : Zoom Online Platformu
Başlama Tarihi : 2022-09-22
Bitiş Tarihi : 2022-09-22
Süre : 01 Gün - 04 Saat
Eğitim İçeriği :
 Müşterinin Kaçınılmaz Yükselişi
 Müşteri İlişkileri Yönetiminde Temel İletişim Yaklaşımları
· İletişim Gücümüzü Tanımak ve Müşteri İlişkilerine Yöneltmek
· Aktif Dinleme
 Bireysel Farklılıkların Müşteri İlişkilerine Yansıması
 Müşteri Odaklı Yaklaşım
 Müşteri İhtiyaç ve Beklentisini Belirleme ve İlişki Sürecinde Çözüm Odaklı Kullanma
 Müşteri İkna Sürecinde Yapılan İlişkisel Hatalar
 Müşteri Karar Sürecini Belirleyen Unsurlar
 Müşteri İlişkilerinde İlginin Önemi
 Müşteri İlişkilerinde Empatik Yaklaşım
 Müşteri İtirazlarını Karşılama
 Müşteri Şikâyetlerine Yönelik Bireysel ve Kurumsal Yaklaşım
 Müşteri Kaybetmenin Maliyeti
Eğitim Tarihi ve Saati: 22 Eylül 2022 13:00 – 17:00
HÜSEYİN MANDACI
İzmir Dokuz Eylül Üniversitesi İktisat Fakültesinde lisans düzeyinde ve İstanbul Bilgi Üniversitesinde ise Hukuk Fakültesinde Ekonomi Hukuku alanında yüksek Lisans düzeyinde eğitimini tamamlamıştır.
1990 yılından bu yana, 25 yılı aşkın sürede Pamukbank, Finansbank, Şekerbank, Türkiye Ekonomi Bankası, Alternatifbank gibi Türkiye’nin önde gelen Finans Kuruluşlarında Perakende/Bireysel Satış ve Pazarlamadan sorumlu üst düzey yöneticilik görevlerinde bulunmuştur.
Akademi ve Eğitim konularında çeşitli projelerde aktif olarak rol alan MANDACI aşağıdaki gibi pek çok çalışmada bulunmuştur.
Uluslararası yatırım bankası Goldman Sachs'ın 2008 yılında başlattığı "10.000 Kadın Girişimci" projesinin, Özyeğin Üniversitesi işbirliği ile Türkiye'deki programlarındaki ''Girişimcilikte Satış Geliştirme '' eğitimlerini Hüseyin MANDACI vermiştir. Bununla birlikte Özyeğin Üniversitesi ve TOBB işbirliğiyle, her yıl düzenlenen
1.000.000 TL ödüllü olan “bir FİKRİN mi VAR?” proje ve fikir yarışmasında da katılımcılara, Satış Eğitimlerini vermekte olup yarışmada finale kalan proje ve fikir sahibi katılımcılara da mentörlük desteği vermiştir.
Hüseyin MANDACI’nın Türkiye’nin önde gelen kurum ve markalarına verdiği eğitimler arasında, Pazarlama ve Satış Teknikleri, Business Networking, Kurum içi Uzlaşma ve Biz Olmak, İletişim ve İlişki Yönetimi, Finansal Satış, Hizmette Mükemmellik, Etkili Sunum Teknikleri, Motivasyon ve Stres Yönetimi, Kişisel
İmaj ve Beden Dili Yönetimi, Etkinlik ve Zaman Yönetimi, Vizyonel Yönetim Teknikleri gibi eğitimler yer almaktadır. T. Vakıflar Bankası TAO nezdinde 3 yıl süre ile Satış Teknikleri, Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Etkili İletişim eğitimlerini halen vermektedir.
Humanist Yayınevi tarafından yayınlanan, D&R mağazalarında en çok satanlar arasına giren ve 2.basımı yapılan “İtirazım Var” adlı Satış profesyonellerinin başucu kitabı yazarıdır.
Kişisel Gelişim ve İletişim alanlarında 200 adet civarı makalelerin yer aldığı, yaklaşık 80.000 kişinin okuduğu bir kişisel blog yazarı ve editörüdür.
1970 Çanakkale doğumlu Hüseyin MANDACI, evli ve bir çocuk sahibidir.
Eğitim Bedeli 600 TL + KDV /Kişi
*Sınıf içi eğitim tarihleri için www.rdbe.com.tr sitesini lütfen takip ediniz.