Müşteri Hizmetleri Yönetimi Eğitimi


Yer : Zoom Online Platformu
Başlama Tarihi : 2021-07-09
Bitiş Tarihi : 2021-07-09
Süre : 01 Gün - 03 Saat
Eğitim İçeriği :

       Hizmet Kavramı ve Özellikleri

       Müşteri İlişkileri ve Hizmetin Kişisel Boyutunu Tanıma

       Hizmette Kalitenin ve Hizmet Stratejisi Geliştirmenin Önemi

       Müşterinin Şikâyet Etme Nedenleri

       Müşteri Şikâyetleri ve Kızgınlıklarını Ele Alış Şekli

       Şikâyetleri Değerlendirme ve Müşterileri Yeniden Kazanma

       İhtiyaca Yönelik Çözüm Üretme, Seçenek Sunma

       Profesyonellik ve Profesyonel Hizmet Verme Anlayışı

       Müşteri Sadakati Yaratma

       İlk İzlenimin Önemi

       İletişim ve Sağlıklı İletişim Kurma Yolları

       Strese Bakış Açısı ve Stres ile Başa Çıkma Yolları

 

Eğitim Tarihi ve Saati: 09 Temmuz 2021 14:00 – 17:00

 

SEVTAP YASİN

ODTÜ İdari İlimler İşletme okudu. Davranış Bilimleri ve Sosyal Psikoloji üzerine eğitimine devam etti.

İş yaşamında İnsan Kaynakları müdürü ve Direktörü olarak dört ayrı sektörde (ilaç, sağlık, turizm ve Otelcilik -Yabancı ortaklıklarda) görev aldı.

İş yaşamının ilk basamağına Vakko’da başladı. Bay Vitali Hakko ile çalışırken Satış, ürün sunumu, müşteri psikolojisi, Memnun ve Sadık Müşteri kazanma konularında kendisinden eğitimler aldı. Vakko’dan transferle Engin Pak ile çalışmak üzere Pak Holding’e geçti Pak’ta üç ayrı alanda ilaç, maya ve Gemi şirketlerinde 4 yıl boyunca işletme yönetiminde ve sonrasında İnsan Kaynaklarında yönetici olarak görev aldı. Pak Holding’deki görevinden eşinin iş değişikliği nedeniyle ayrılmak zorunda kaldı. Profesyonel yaşamına Turizm sektöründe önce Doğuş Holdinge ait Grand Azur’da ve ardından Alman İspanyol ortaklığı olan İber Oteller zincirinde; İnsan Kaynakları Müdürü olarak 6 yıl görev yaptı. İber Akademi Türkiye’nin kurulumunda, eğitim programlarında görev aldı. Uluslararası zincir olan İberler’de gerçekleştirdiği İnsan Kaynakları uygulamalarıyla iki ayrı ödül alarak İberlerin Dünya zincirinde başarıyla anıldı. Burada edindiği tecrübelerle henüz çalışırken çevre otellerin İnsan Kaynakları yapılanmalarına danışmanlıklar yaptı.

1998 Yılında iş yaşamına eğitmen ve danışman olarak devam kararı olan Sevtap Yasin başta Koç Holding- Arçelik, Aygaz, Beko, olmak üzere ardından Opet, Koç Bank, Yapı Kredi, Finans Bank, Türk Ekonomi Bankası, Alarko’da İletişim, Yönetim ve Satış eğitimleri verdi.

2003 Yılında Duygusal Zekâ ve aynı yıl NLP, Duygusal Özgürleşme Teknikleri (EFT) Eğitimleri aldı ve bu alanda uygulama çalışmaları gerçekleştirdi. 2004 yılında ICF Koçluk Federasyonu üyesi olarak Kurumlarda Yönetici koçluğu vermeye başladı.2004 -2006 yılları arasında TIB –SET Healthcare (Amerikan Şirketi) Fabrika kapatma sürecinin danışmanlığını yaparak, kapatma sürecini yönetti, bu çalışma sırasında kriz yönetimi, problem çözme, yöneticilerin baskı altında çalışma yetilerinin gelişimi konularında çalışma ve tecrübe edinme fırsatı buldu. Aynı Firmanın Genel Merkezinde Yönetim Danışmanlığı teklifi ile 2006 – 2008 yılları arasında COVİDİEN Healthcare’de çalıştı. Burada Yönetici koçluğu, Satış Ekibi Performansının geliştirilmesi, Departmanlar arası açık iletişimin sağlanması ve İnsan Kaynakları danışmanlığı yaptı.

Bilgi ve deneyimlerini eğitmen ve danışman olarak Rönesans çatısı altında paylaşan Yasin, felsefe çalışmaları ve müzikle ilgilenmektedir.

 

Eğitim Bedeli: 300 TL + KDV / Kişi

 

*Sınıf içi eğitim tarihleri için  www.rdbe.com.tr sitesini lütfen takip edin.