DİJİTAL PAZARLAMA EĞİTİMİ

Yer
: Titanic City Taksim, İstanbul
Başlama Tarihi
: 04.05.2019
Bitiş Tarihi
: 05.05.2019
Süre
: 02 Gün - 14 Saat


Ayrıntılı Bilgi

Dijital Dünyaya Genel Bakış
Yeni Ekonomi Kavramı

  • Enformasyon ve Teknoloji Ürünleri / Hizmetleri
  • İnternet Kullanımında Çarpıcı Rakamlar Sanallaşma;
  • Sanal Vitrin, Sanal Mağaza, Sanal Müşteri
  • Aracısızlaşma ve Sektörel Değişimler
  • Hız ve Gerçek Küreselleşme
  • İnternet Ekonomisi ve İnternet Ortamında Gerçekleşen Ticari Faaliyetler

Dijital Pazarlama Stratejisi Oluşturmak

  • Dijital Tüketici Kimdir?
  • Pazarlamanın 4P'sinin Dijital Hali

Her Şeyden Önce Bir İnternet Sitesi Oluşturmak Gerekir
Etkin İnternet
Sitesi

  • Alan Adı Seçimi
  • Hosting
  • Web Tasarımcı ve Geliştirici İle Çalışmak
  • İçerik Yönetimi

Ölçme Değerlendirmenin Önemi

  • Sahip Olunan Medya
  • Ücretli Medya
  • Hak Edilmiş Medya
  • Log Dosyaları, Etiketleme ve Çerezler
  • KPI Kilit Performans Göstergeleri

Müşteri Bizi Nasıl Bulur?

  • Arama Motorları
  • Reklam
  • Sanal Müşteri İletişimi

Sosyal Medya

  • Hangi Sosyal Medya
  • Sosyal Medyada Var Olmak
  • Sanal Topluluk Nasıl Üretilir Ana Dinamikleri Nelerdir?
  • İnternet Sitesinde Sosyal Medyanın Kullanımı
    • Reklam ve ‘Sosyal Medya
    • İtibar Yönetimi ve Sosyal Medya
    • Halkla İiişkiler ve Sosyal Medya
    • Sosyal Medyada Kriz Yönetimi

Sosyal Medyada Kampanya Oluşturma

  • Sosyal Medya Destekli Pazarlama
  • Wireframe Hazırlama
  • Medya Planlama
  • Viral Reklamlar
  • Buzz Pazarlama
  • Word Of Mouth – Word Of Mouse
  • Sosyal CRM
  • SEO & SEM Kullanımı

E-Posta Pazarlaması Nedir?

  • Yeni Doğrudan E-Posta
  • E-Posta Kampanyası Hazırlamak
  • Ölçme Değerlendirme

Mobil Pazarlama

  • Web 2.0 3.0 4.0 Ve Sonrası
  • Konumun Önemi
  • Mobil Oyunlar Bu İşin Neresinde
  • Mobil Uygulamalar
  • Mobilde Ölçme Değerlendirme
  • Çok Kanallı Pazarlama Stratejisi Oluşturmak

Yerel Pazarlama

  • Dijital Yerel Varlık Oluşturmak
  • Yerel Dizinlerin Gücü
  • Yerelden Küresele

Stratejik Ortaklık Pazarlaması
Performansa Dayalı Pazarlama
İçerik Pazarlama
Nedir?

  • İçerik Stratejisi
  • İçerik Üretimi
  • İçeriğin Tanıtımı
  • Online İçerik

Dijital Pazarlamaya Yatırım Yaparken

  • Hedefleri Belirlemek
  • Sektörün ve Piyasanın Analizi
  • Değişim Ve Yeniliklere Açık Olmak
  • İnternet Sitesinin İşlevi
  • Bütçe Çalışmaları

Eğitim Tarihi ve Yeri:
04/ 05 Mayıs 2019 Cumartesi/ Pazar 10:00 – 18:00
Titanic City Taksim, İstanbul

EĞİTMEN:
EKİN KOPKİMAN

25 Aralık 1967 yılında üç kuşak gazeteci ve yazar bir ailede doğan Ekin Kopkiman, 1984 yılında Özel Moda Koleji'nden mezun olduktan sonra İstanbul 6.sı olarak İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik ve Halkla İlişkiler Bölümü'ne girdi. Üniversite öğrenimi devam ederken, 1986 yılında Hürriyet Gazetesi'nde çalışmaya başlayan Kopkiman, Blue Jean gençlik dergisinde köşe yazarlığı, editörlük ve tercüme yaptı. 1987 yılında Duru Turizm'de Halkla İlişkiler Müdürü ve Kongre Koordinatörü olarak çalışmaya başladı ve aynı yıl üniversiteden hocası Betül Mardin'in önderliğinde Image Halkla İlişkiler firmasının Camel Trophy yarış organizasyonunda da görev aldı. 1988 Duru Turizm tarafından görevlendirilerek Jamaika'ya giden Kopkiman, Jamaika'da otel ve acenta operasyonlarını yürüttü. 1989 yılından otelcilik kariyeri başladı; pek çok beş yıldızlı otelde işletme yöneticiliği yaptı. 1992 yılında Emekli Sandığı'na ait İstanbul Maçka Oteli'nde Genel Müdür Yardımcısı iken dönemin Maliye ve Gümrük Bakanı rahmetli Adnan Kahveci'nin Halkla İlişkiler Danışmanlığı'nı da yürüttü. Bu yıllarda eğitimcilik kariyerini de başlattı; Ekin Kopkiman, TÜBİTAK’a bağlı Tüsside'de Halkla İlişkiler seminerleri vermeye başladı. 1993 yılında Emekli Sandığı'na bağlı tüm otellerin Genel Satış Koordinatörlüğü'ne yükselen Kopkiman, 1994 yılında Interpress ve Intermedya Yayıncılık Başkan Danışmanı ve Halkla İlişkiler Bölüm Başkanı oldu. Aynı yıl dönemin Bakırköy Belediye Başkanı Ali Talip Özdemir'in Halkla İlişkiler Danışmanlığı'nı da yürüten Ekin Kopkiman, 1995 yılında Londra'ya giderek Frances King School'da ileri İngilizce, pazarlama ve ekonomi dersleri aldı. 1996 yılında ülkeye dönen Kopkiman, Bayındır Holding'e ait Türkiye'nin ilk ve tek temalı parkı olan Tatilya'da Pazarlama ve Halkla İlişkiler Direktörü oldu. Aynı yıl İstanbul'da açılan Türkiye'nin ilk ve tek Relais & Chateaux Oteli ünvanına sahip Bosphorus Pasha Hotel'de Genel Müdürlüğü görevini 1999’a kadar sürdürdü.
Ayrıca, 2001 yılında Akademi İstanbul İşletme İletişimi Bölümü Halkla İlişkiler İhtisas Programı'nda da eğitimciliğe başlayan Kopkiman, iki yıl boyunca Akademi İstanbul'da Pazarlama, Satış ve İnsan Kaynakları ve Protokol eğitimlerinin Proje Koordinatörlüğü'nü sürdürdü ve seminerler verdi. Yine 2001 yılında İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi'nde İnsan Kaynakları Uzmanlığı Programı'nın Proje Koordinatörü oldu ve Halkla ilişkiler, Reklam ve İnsan Kaynakları konularında dersler vermeye başladı.
2002 yılında Pera Güzel Sanatlar ve İletişim Okulu'nda İletişim Bölümü'nü kuran Kopkiman, iki yıl boyunca Başkanlık görevini üstlendi ve Reklam, Halkla İlişkiler ve Gazetecilik dersleri verdi.
2005 yılında İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksek Okulu'nda da eğitimciliğe başlayan Kopkiman, burada da beş yıl boyunca Pazarlama Programı'nda Davranış Bilimleri ve Halkla İlişkiler dersleri verdi ve İşletme Marka Programı'nın ilk açılışından itibaren de Marka Yönetimi, Sosyal Psikoloji, Satınalma Psikolojisi ve Pazarlama derslerinde uzman eğitimci olarak görevlendirildi.
2007 yılında Kantarelli Mağazacılık ve Danışmanlık Şirketini kuran Ekin Kopkiman iki büyük departmant store mağazası ve bir ayakkabı mağazası açtı. Aynı zamanda yine bu şirket bünyesinde Mağazacılık konusunda çeşitli eğitim ve seminerler düzenledi ve danışmanlık hizmeti verdi.
Farklı yayınevleri ile editörlük çalışmaları da yapan Ekin Kopkiman, 2014 yılından beri Karnaval Media Group bünyesinde bulunan Borusan Klasik Radyosu'nda Echo İle Bodoslama Programı'nın yapımcısıdır. 1999 - 2000 yıllarında EyTV'de yayınlanan, kariyer planlama, meslek tanıtımları ve Avrupa Birliği konularını içeren 2. Rönesans Programı'nın yapımcılığını Canip Altay ile birlikte üstlenen ve sunan Kopkiman, 1998'den bu güne Rönesans Değişim ve Yönetişim Bilimleri Enstitüsü'nde bilgi ve deneyimlerini çeşitli eğitim ve danışmanlık faaliyetleri ile devam ettirmektedir.

Ödeme Koşulları ve İndirim Alternatifleri
Program Bedeli; 1.100,00 TL + KDV (%18)
Eğitim bedeline uygulama örnekleri ile birlikte ders kitapları, coffee-break ikramlar ve öğle yemeği dâhildir.

  • 2 kişi katılımlarda; % 5, 3 – 6 kişi katılımlarda; % 10 indirim uygulanmaktadır.

Yayın
Katılımcılarımıza hem eğitimi takip edebilme, not alabilmek hem de ileride gözden geçirebilmeleri için Rönesans tarafından özel hazırlanmış kitaplar ve uygulama örnekleri verilecektir. Ayrıca www.ronesansakademi.com portalına kullanıcı adı: ad_soyad, şifre: xxx  yazarak girebilir ve eğitim süresince derslerin takip edilebildiği, sınıf içi mesajlaşmaların yapılabildiği sanal sınıf ortamından yararlanabilirler.



Kayıt Formu









       

EĞİTİM KATALOĞU