İŞE ALIM ve MÜLAKAT TEKNİKLERİ EĞİTİMİ

Yer
: Titanic City Otel Taksim, İstanbul
Başlama Tarihi
: 17.03.2018
Bitiş Tarihi
: 17.03.2018
Süre
: 01 Gün - 07 Saat


Ayrıntılı Bilgi

İnsan Kaynakları Yönetimi ve Temel Kavramlar
İnsan Kaynaklarının Fonksiyonları
Temsil Edilen Organizasyonun Yapısı ve Şirket Kurumsal Kimliğini Tanımlama
İşe Alımın Amacı
İnsan Kaynakları Planlaması
İşe Alım Prosesi
Stratejik İşe Alım Kararı
İşe Alım Kaynakları
İşe Alımda Medya Kullanımı
İş İlanı Nasıl Hazırlanır?
Mülakat Nedir ?
Mülakat ile Genel Görüşme Arasındaki Farklar Nelerdir?
Mülakatçının Rolü ve Yetkinlikleri
Yanlış İşe Alımın Maliyeti
Mülakat TİP’leri
Mülakat FORMAT’ları
İşe Alımda Kullanılan Testler
Mülakat Sürecinin Planlanması, Organizasyonu, Uygulaması ve Değerlendirilmesi

  • Doğru Adaya Giden Yolda Mülakat Öncesi Hazırlık
    • Pozisyon Açığının Belirlenmesi
    • İş Tanımı ve Gereklilikler,
    • İlan Yayınlama Süreci
    • Aday Tarama
    • Adayın Nitelikleri ve CV İnceleme
    • Genel Başvurulardan Uygun Pozisyona Aday Seçme
    • Özgeçmiş ve Veri Bankası Oluşturma
    • Pozisyon Uygun Adayları Belirleme
  • Mülakatın Organizasyonu
    • Mülakata Davet Edilecek Adayların Aranması
    • Mülakat Takviminin Belirlenmesi
    • Adayların Mülakat Takvimi Hakkında Bilgilendirilmesi
  • Mülakat Süreci
    • Mülakat Başlama ve Tanışma Anı
    • Mülakat Süreci Hakkında Adaya Bilgi Verme
    • Etkin Soru Sorma Teknikleri
    • Yapılandırılmış Mülakat Soruları
    • Dinleme Teknikleri
    • Aday Değerlendirme Formu Doldurma
    • Ne Zaman Mülakat Stratejisi ve Soru Türleri Değişir?
    • Mülakatın Değerlendirilmesi
    • Adaya Görüşme Sonrası Mülakat Değerlendirme Süreci Hakkında Bilgi Verilmesi
    • Mülakatı Kapatma ve Teşekkür
  • Mülakat Sonrası
    • Adayın Ve Alınan Notların Değerlendirilmesi
    • Adaylar Arasında Karşılaştırma
    • Referans Kontrolü
    • Olumlu Adayların Belirlenmesi
    • Ne Zaman İş Teklifi Yapılmalı
    • İkinci ve 3. Mülakatların Planlanması
    • Aday İşi Kabul Etmez İse / Aday İşi Kabul Ederse

Örnek Olay İncelemeleri
Soru – Cevap ve Değerlendirmeleri


Eğitim Tarihi ve Yeri:
17 Mart 2018 Cumartesi 10:00 – 18:00
Titanic City Otel Taksim, İstanbul

EĞİTMEN:
SEVTAP YASİN

ODTÜ İdari İlimler İşletme okudu. Davranış Bilimleri ve Sosyal Psikoloji üzerine eğitimine devam etti.
İş yaşamında İnsan Kaynakları müdürü ve Direktörü olarak dört ayrı sektörde (ilaç, sağlık, turizm ve Otelcilik -Yabancı ortaklıklarda) görev aldı.
İş yaşamının ilk basamağına Vakko’da başladı. Bay Vitali Hakko ile çalışırken Satış, ürün sunumu, müşteri psikolojisi, Memnun ve Sadık Müşteri kazanma konularında kendisinden eğitimler aldı. Vakko’dan transferle Engin Pak ile çalışmak üzere Pak Holding’e geçti Pak’ta üç ayrı alanda ilaç, maya ve Gemi şirketlerinde 4 yıl boyunca işletme yönetiminde ve sonrasında İnsan Kaynaklarında yönetici olarak görev aldı. Pak Holdig’teki görevinden eşinin iş değişikliği nedeniyle ayrılmak zorunda kaldı. Profesyonel yaşamına Turizm sektöründe önce Doğuş Holdinge ait Grand Azur’da ve ardından Alman İspanyol ortaklığı olan İber Oteller zincirinde; İnsan Kaynakları Müdürü olarak 6 yıl görev yaptı. İber Akademi Türkiye’nin kurulumunda, eğitim programlarında görev aldı. Uluslararası zincir olan İberler’de gerçekleştirdiği İnsan Kaynakları uygulamalarıyla iki ayrı ödül alarak İberlerin Dünya zincirinde başarıyla anıldı. Burada edindiği tecrübelerle henüz çalışırken çevre otellerin İnsan Kaynakları yapılanmalarına danışmanlıklar yaptı.
1998 Yılında iş yaşamına eğitmen ve danışman olarak devam kararı olan Sevtap Yasin başta Koç Holding- Arçelik, Aygaz, Beko, olmak üzere ardından Opet, Koç Bank, Yapı Kredi, Finans Bank, Turk Ekonomi Bankası, Alarko, da İletişim, Yönetim ve Satış eğitimleri verdi.
2003 Yılında Duygusal Zekâ ve aynı yıl NLP, Duygusal Özgürleşme Teknikleri (EFT) Eğitimleri aldı ve bu alanda uygulama çalışmaları gerçekleştirdi. 2004 yılında ICF Koçluk Federasyonu üyesi olarak Kurumlarda Yönetici koçluğu vermeye başladı.
2004 -2006 yılları arasında TIB –SET Health care( Amerikan Şirketi ) Fabrika kapatma sürecinin danışmanlığını yaparak, kapatma sürecini yönetti, bu çalışma sırasında kriz yönetimi, problem çözme, yöneticilerin baskı altında çalışma yetilerinin gelişimi konularında çalışma ve tecrübe edinme fırsatı buldu. Aynı Firmanın Genel Merkezinde Yönetim Danışmanlığı teklifi ile 2006 – 2008 yılları arasında COVİDİEN Healthcare’de çalıştı. Burada Yönetici koçluğu, Satış Ekibi Performansının geliştirilmesi, Departmanlar arası açık iletişimin sağlanması ve İnsan Kaynakları danışmanlığı yaptı.
Halen serbest danışman olarak çalışan Yasin evli ve 3 çocuk annesidir. Gençliğinde Türkiye Jimnastik takımında yer alan Yasin, felsefe çalışmaları ve müzikle ilgilenmektedir.

Ödeme Koşulları ve İndirim Alternatifleri
Program Bedeli; 550,00 TL + KDV (%18)
Eğitim bedeline uygulama örnekleri ile birlikte ders kitapları, coffee-break ikramlar ve öğle yemeği dâhildir.

  • 2 kişi katılımlarda; % 5, 3 – 6 kişi katılımlarda; % 10 indirim uygulanmaktadır.

Yayın
Katılımcılarımıza hem eğitimi takip edebilme, not alabilmek hem de ileride gözden geçirebilmeleri için Rönesans tarafından özel hazırlanmış kitaplar ve uygulama örnekleri verilecektir. Ayrıca www.ronesansakademi.com portalına kullanıcı adı: ad_soyad, şifre: xxx  yazarak girebilir ve eğitim süresince derslerin takip edilebildiği, sınıf içi mesajlaşmaların yapılabildiği sanal sınıf ortamından yararlanabilirler.



Kayıt Formu









       

EĞİTİM KATALOĞU