PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE REKABET YÖNETİMİ EĞİTİMİ

Yer
: Titanic City Hotel, Taksim - İstanbul
Başlama Tarihi
: 22.09.2018
Bitiş Tarihi
: 23.09.2018
Süre
: 02 Gün - 14 Saat


Ayrıntılı Bilgi

Dünyamızın Görünümü

  • Kaynaklar ve Paylaşım
  • Rekabet Heryerde
  • Ekonomik Kilometre Taşları
  • Evrişen Ekonominin Özellikleri
  • Pazarlama Anlayışlarının Evrimi
  • Neden Evrensel Pazarlama yada Starex Öyküsü

İşletmelerin Temel Fonksiyonları ve Hedefleri Nelerdir?

  • Pazarlamanın Temel Hedefleri
  • Üretimin Temel Hedefleri
  • Finansmanın Temel Hedefleri
  • Kim İçin Ne Üretiyoruz?
  • Bölümlendirme Çabaları
  • Konumlandırma Çabaları

Pazar Ne Demektir Türleri Nelerdir?

  • Tüketici Pazarında İhtiyaçlar
  • Tüketici Pazarında Satınalma Karar Süreci
  • Tüketici Pazarında Kararı Etkileyen Faktörler
  • Endüstriyel Pazarda İhtiyaçlar
  • Endüstriyel Pazarda Satınalma Karar Süreci
  • Endüstriyel Pazarda Kararı Etkileyen Faktörler
  • Devlet Pazarı Dinamikleri
  • Uluslararası Pazarların Farklılıkları

Rekabette Üstünlük Sağlayan Pazarlama Stratejileri

  • Farklılaşmak
  • Maliyet Lideri Olmak
  • Her İki Konuda Yoğunlaşma Kavramı
  • Müşterinin Değer Algısı
  • Pay mı? Payda mı?

Pazarlama Stratejisi Oluşturma

  • Pazarlama Stratejisi Ana Yol Haritası
  • Pazarlama Karması Oluşturma
    • 4P Den 4C Ye Yolculuk
    • 15P mi? 7C mi?
    • Ürün
    • Fiyat
    • Dağıtım
    • Tutundurma
  • Pazar İçin Teklif Oluşturma
  • Doğru Fiyatı Belirleyebilmek

Pazarlama Stratejisi Geliştirme

  • Müşterinin Değişimi
  • Geleneksel Pazarlamadan İlişkisel Pazarlamaya Yolculuk
  • İlişkisel Pazarlamanın Avantajları
  • Satışa Yönelik mi? Müşteriye Yönelik mi?

Nöro Pazarlama Nedir?

  • Kafa Karışıklığı
  • Nöro Pazarlama Kavramı
  • Bilinçaltı Ve Bilinç Düzeyinde Etkileşimler
  • Nörolojinin Bize Öğrettikleri
  • Nöro Pazarlamanın Güncel Örnekleri

Müşterinin Kaçınılmaz Yükselişi

  • Müşterinin Yükseliş Öyküsü
  • Müşteri Beklentileri Nelerdir?
  • Beklenti Farklılığını Oluşturan Unsurlar Nelerdir?
  • Müşteri İlişkileri Yönetimini Tanımlamak

Müşteriyi Tanımlayabilmek İçin Araçlar

  • Pareto Yaklaşımı
  • Müşterinin Ömür Boyu Değeri Yaklaşımı
  • Müşterileri Nasıl Sınıflandırabiliriz?
  • Müşteriler Hakkında Bazı Temel Bilgiler
  • Müşteri İlişkileri Yönetimi Stratejileri
  • Müşteri Tabanı Değerini Arttırma Stratejileri
  • Müşteri İlişkileri Yönetiminin Etki Alanları
  • Müşteri İlişkileri Yönetiminin Uygulama Alanları
  • Adım Adım Müşteri İlişkileri Yönetimi
  • Müşteri İlişkileri Yönetiminde Odaklanma
  • Müşteri İlişkileri Yönetiminde Verimlilik
  • Müşteri İlişkileri Yönetiminde Ölçme
  • Veri Madenciliği Ve Müşteri İlişkileri Yönetimi
  • İnsanın Önemi
  • Başarılı Müşteri İlişkileri Yönetimi İçin Gereken Yetenekler Nelerdir?
  • Müşteri İlişkileri Yönetiminde Temel İlkeler
  • Müşteri İlişkileri Yönetiminde 5S Önerisi

Eğitim Tarihi ve Yeri
22/ 23 Eylül 2018 Cumartesi/ Pazar 10:00 – 18:00
Titanic City Hotel, Taksim - İstanbul

EĞİTMENLER
CEYHUN YEŞİLŞERİT

Ceyhun YEŞİLŞERİT 1982 Yılında İstanbul Üniversitesi, İktisat Fakültesi'nde lisans eğitimini tamamlayan YEŞİLŞERİT, daha sonra İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü'nde Uluslararası İşletmecilik ve İşletmeFakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü'nde İşletmecilik Uzmanlaşma programlarına katıldı.
Katılmış olduğu birçok yurtiçi ve yurtdışı eğitimler içerisinde Birleşmiş Milletlere bağlı Cenevre’de yer alan eğitim kuruluşu ITC'nin "Trade Tutor" Eğitimi ve Avusturya, Karl Heinz Sebastian okulunun geliştirdiği "Power Pricing" Eğitimi de bulunmaktadır.
1982 yılında başladığı profesyonel iş yaşamının bir bölümünü yurtdışında çalışarak geçirdi (Irak, Suudi Arabistan, ABD ve Rusya Federasyonu). 1996 Mart ayından 2009 Aralık ayına kadar 13 yıl uzun bir dönem Güney Avrupa Bölge İş Geliştirme Müdürlüğü de yaptığı Pipelife International Holding'in Türkiye'deki yatırımı olan Arılı Plastik A.Ş.de çalışmıştır. 2005-2006 dönemimde Pipelife Business School mezunu olarak yurtdışında ve yurtiçinde şirket içi eğitimlerde de eğitmen olarak görev almıştır.
ITC’nin Ulusal Danışmanı olarak Türk İhracatçılar Meclisi eğitimi projesi de dahil olmak üzere İGEME, İSO, Orta Anadolu İhracatçılar Birliği ve Ege İhracatçılar Birliğinin birçok eğitimlerinde eğitmen olarak görev aldı.
Konuk yazar olarak Haber Türk Gazetesi ve çeşitli dergilerde de Dış Ticaret, Satış, Eğitim ve Kariyer Planlama konularında yazıları yayınlanmıştır. Uzun yıllar çalıştığı şirketleri temsilen katıldığı Dış Ekonomik İlişkiler Kurulunun çeşitli iş konseylerinde özellikle Bağımsız Devletler Topluluğu ile yapılan yurtiçi ve yurtdışı toplantılarında görev almıştır.
Uzun yıllardır İstanbul Ticaret Odası’nın başarısı uluslar arası platformda ödül alınarak kanıtlanmış İhracata İlk Adım Projesi’nde İTO Danışmanı olarak görev yapmıştır. Şu anda 7. Etabı gerçekleştirilen programın 2009 yılında metodolojisini redakte etmiştir. Yine, İTO tarafından Türkiye’nin başarılı KOBİ’leri yarışmasında dallarında birinci seçilmiş şirketlerine “Pazarlama, Satış ve Yönetim Danışmanı” olarak danışmanlık ve eğitim hizmeti vermiştir.
2011 Yılı başından itibaren T.C. Başbakanlık Dış Ticaret Müsteşarlığı tarafından “Uluslararası Rekabetçiliğin Geliştirilmesi” tebliği çerçevesinde “Uzman Eğitmen” olarak akredite edilmiştir. Bu kapsamda Antalya, Denizli, Mersin ve Gaziantep de “Dış Ticaret Yüksek Uzmanlaşma Programı” eğitmeni olarak görev yapmaktadır.
Birleşmiş Milletlere bağlı Cenevre’de yer alan eğitim kuruluşu ITC'nin "Trade Tutor" eğitimini alarak "BMS (İş Yönetim Sistemi)" öğretisi ve araçlarının kullanımı konusunda süregitmekte olan eğitimlerde görev almaya devam etmektedir.
YEŞİLŞERİT, “Dış Ticaret, Uluslar arası Pazarlama Stratejileri, Kurumsallaşma” konularında Eğitmen/Danışman olarak bilgi ve deneyimleri Rönesans çatısı altında paylaşmaktadır.

Ödeme Koşulları ve İndirim Alternatifleri
Program Bedeli: 1.100,00 TL + KDV (%18)
Eğitim bedeline uygulama örnekleri ile birlikte ders kitapları, coffee-break ikramlar ve öğle yemeği dâhildir.

  • 2 kişi katılımlarda; % 5, 3 – 6 kişi katılımlarda; % 10 indirim uygulanmaktadır.

Yayın
Katılımcılarımıza hem eğitimi takip edebilme, not alabilmek hem de ileride gözden geçirebilmeleri için Rönesans tarafından özel hazırlanmış kitaplar ve uygulama örnekleri verilecektir.
Ayrıca www.ronesansakademi.com portalına kullanıcı adı: ad_soyad, şifre: xxx  yazarak girebilir ve eğitim süresince derslerin takip edilebildiği, sınıf içi mesajlaşmaların yapılabildiği sanal sınıf ortamından yararlanabilirler.



Kayıt Formu









       

EĞİTİM KATALOĞU

UZMANINA DANIŞ