BÜYÜK MÜŞTERİLERİ YÖNETMEK EĞİTİMİ

Yer
: Titanic Business Otel Kartal, İstanbul
Başlama Tarihi
: 20.10.2018
Bitiş Tarihi
: 21.10.2018
Süre
: 02 Gün - 14 Saat


Ayrıntılı Bilgi

Bugünün Rekabet Ortamında Değişen Satış Kavramı
Küreselleşmenin Etkileri
Benzeşen Ürün/Hizmetler ve Fiyat Baskısı, Azalan Karlar
Müşteri Beklentileri ve İhtiyaçları
Satışın Yeni Tanımı: Ürün/Hizmet Sunmaktan Değer Yaratmaya
Örneklerle Müşteriye derin Entegrasyon

  • Müşterilere Nüfuz Etmek: Bağımlı hale Getirmek
  • Müşterilerimizde Yeterince Güçlü müyüz?
  • Müşterilerimizi Nasıl Değerliyoruz? Kim ve Neye Göre Büyük?
  • Müşterileri Belirleme Süreci - Segmentasyon
  • Müşterilerde Nasıl Derinleşiriz?
  • Müşterimin Sorunları Neler?
  • Satın Alma Yaklaşımlarını Anlama
  • İhtiyacı ve Beklentileri Doğru Anlama
  • Karar Sürecini Tanıma
  • Uygun Giriş Stratejilerini Belirleme
  • Müşteri Gözünde Farklılaşma
  • Faydanın Ötesinde İş sonuçları Yaratma: Çözüm Satmak
  • Sektörel Örnek Uygulama

Sektör Uzmanlığımızı Kullanma: Büyüme Fırsatlarımız Neler?
Müşterilere Değer Yaratmak, Değer Önermemizi Gözden Geçirelim
Müşterilerimizi İzleme ve Performans Ölçümü

  • Başarı Ölçüm Kriterleri
  • Müşteri Yönetim Planları ve Kontrol
  • İyileştirmeyi Planlama

Müşterilere Liderlik Etmek: Müşteri Yöneticiliğinden Liderliğe

  • Temel Yetkinlikler Neler Olmalı?
  • Değişimi Anlamak ve Yönetmek
  • Müşteriyi Değil, Müşteri Yönetimi Sürecini Yönetmek
  • Kritik Başarı Faktörleri

Müşteri Liderliği Yetkinliğimizi Ölçmek: Test (Bireysel) ve Bireysel Gelişim Planı

Eğitim Tarihi ve Yeri:
20/ 21 Ekim 2018 Cumartesi/ Pazar 10:00 – 18:00
Titanic Business Otel Kartal, İstanbul

EĞİTMENLER:
RANA ÇAKIR

1969 yılında Kocaeli’de doğdu. Lisans eğitimini Ege Üniversitesi, Gıda Mühendisliği bölümünde tamamladı. 1993-1995 döneminde, Kent Gıda ve Fruko Tamek’te Kalite Güvence ve ISO 9000 Kalite Yönetim Sistemleri konularında çalıştı. 1995 yılında Marmara Üniversitesi İşletme Fakültesi’nde İşletme Yüksek Lisansı yapmaya başladı. “İşletmelerde Başarı- Başarısızlık Durumu ve Başarısızlığı Önleme Stratejileri” konulu yüksek lisans tezini 1998 yılında tamamlayarak mezun oldu.
1995-1999 döneminde Nestle, Süt ve Sütlü Ürünler bölümünde dört ürün kategorisinden sorumlu Ürün Müdürü olarak çalıştı. Bu dönemde Nestle Süt ve Sütlü Ürünler Bölümü pazarlama departmanının yeniden yapılandırılması projesinde yer aldı ve sorumlu olduğu kategorilerle ilgili olarak pazarlama & tanıtım faaliyetleri, yeni ürün geliştirme çalışmalarının sorumluluğunu yürüttü. Aynı dönemde ambalajlı süt tüketimini artırmaya yönelik sektörel bir kampanyada proje yöneticiliği yaptı ve Nestle bünyesinde satış etkinliğini artırmaya yönelik bir projede görev aldı.
1999-2001 döneminde Arthur Andersen Danışmanlık Şirketi’nde yönetim danışmanlığı bölümünde Stratejik Planlama, Kurumsal Gelişim ve Yeniden Yapılanma, BPA-BPR, Operasyonel Mükemmellik, Pazar Odaklı Yapılanma, CRM, Değişim Yönetimi projelerinde Proje Yöneticisi ve SME olarak çalıştı. Medya, sigorta, bireysel bankacılık, telekom, FMCG ve ilaç sektöründe faaliyet gösteren çeşitli şirketlerde proje yöneticiliği yaptı.
2001-2006 döneminde Kraft Foods’ta İş Geliştirme Müdürü, Pınar Gıda grubunda Ticari Pazarlama Departman Müdürü ve Çevre Analiz’de Genel Müdür olarak çalıştı.
2006-2009 döneminde FED Eğitim&Danışmanlık’ta Turizm, Bankacılık, Sigorta, Leasing, Otomotiv, Perakende, FMCG, Dayanıklı Tüketim, Enerji, Telekom, İlaç gibi çok çeşitli sektörlerdeki önde gelen firmalar için kurumsal eğitim programları hazırladı ve gerçekleştirdi. Uzun süreli ve kapsamlı gelişim programlarının koordinasyonunu yürüttü. Bu dönemde 6,000 den fazla katılımcının eğitimini gerçekleştirdi. İnovasyon alanında danışmanlık projeleri geliştirdi ve yürüttü. Eğitmenlik ve yönetim danışmanlığının yanında yeni eğitim içerikleri geliştirme ve e-öğrenme projeleri geliştirdi. Eğitim ihtiyaç analizi ve planlaması, şirket akademisi kurulması gibi projelerde görev aldı. 2012-2013 döneminde proje bazlı olarak Okan Üniversitesinde Kariyer Merkezi Direktörü olarak görev aldı ve Kariyer Merkezinin yapılanması, öğrenci ve mezunlara yönelik kişisel gelişim eğitimleri ve sertifikasyon programlarının tasarlanması, Üniversite-Sanayi İşbirliği projeleri ve Co-op yerinde eğitim programı çalışmalarını yürüttü. Çakır, İşletme Yönetimi Doktorası yapmakta ve İnovasyon konulu doktora tezi çalışmalarına devam etmektedir. Aynı zamanda Sabancı Üniversitesi Yönetici Geliştirme Biriminde (EDU) İnovasyon, Girişimcilik ve Kurumsallaşma programları ile ilgili olarak çalışmakta olup; Aile Şirketleri Akademisi’nin Program Koordinatörlüğünü yürütmektedir. Aile şirketleri, KOBİ’ler ve kurumsallaşma konularında çalışmaktadır. Aynı zamanda TÜBİTAK onaylı KOBİ Mentörüdür.
Çok iyi derecede İngilizce ve başlangıç seviyesinde Almanca bilmektedir.

Ödeme Koşulları ve İndirim Alternatifleri
Program Bedeli; 1.100,00 TL + KDV (%18)
Eğitim bedeline uygulama örnekleri ile birlikte ders kitapları ve coffee-break ikramlar ve öğle yemeği dâhildir.

  • 2 kişi katılımlarda% 5, 3 – 6 kişi katılımlarda; % 10 indirim uygulanmaktadır.

Yayın
Katılımcılarımıza hem eğitimi takip edebilme, not alabilmek hem de ileride gözden geçirebilmeleri için Rönesans tarafından özel hazırlanmış kitaplar ve uygulama örnekleri verilecektir. Ayrıca www.ronesansakademi.com portalına kullanıcı adı: ad_soyad, şifre: xxx; yazarak girebilir ve eğitim süresince derslerin takip edilebildiği, sınıf içi mesajlaşmaların yapılabildiği sanal sınıf ortamından yararlanabilirler.



Kayıt Formu









       

EĞİTİM KATALOĞU

UZMANINA DANIŞ