YENİLİKÇİ KURUM KÜLTÜRÜ EĞİTİMİ

Yer
: Titanic City Otel Taksim, İstanbul
Başlama Tarihi
: 02.02.2018
Bitiş Tarihi
: 02.02.2018
Süre
: 01 Gün - 07 Saat


Ayrıntılı Bilgi

Yenilikçilik Ekonomisinde Yaşamak
Rekabet Gücü İçin Yenilikçilik ve Farklılaşma
Yenilikçilik İle İlgili Temel Bilgiler, Önemi ve Sektörel Trendler
Yenilikçilik İle İlgili Doğru ve Yanlışlar
Yenilikçilik Nedir? Türleri: Ürün/Hizmet, Süreç, Pazarlama ve Organizasyonel Yenilikler
Dünya’dan ve Türkiye’den Örnekler
Yalın ve Uygulanabilir Fikir Geliştirme Teknikleri

  • Sorgulama, Olmasa Ne Olur?, Tüketim/Değer Zinciri ve Müşteriye Derin Entegrasyon

Uygulama: Birlikte Deneyelim (Fikir Geliştirme Grup Çalışması)
Yenilikçi Şirket Olmanın Yolları
Kurumsal Yenilikçilik Kültürü Yaratma ve Yönetme
Bu Süreçte Çalışanlara ve Yöneticilere Düşen Görevler
Yenilikçi Yönetici: Kimdir? Ne Yapar?
Birey Olarak Ne Kadar Yaratıcı ve Yenilikçiyim?: Test
Yaratıcı Düşünceyi Geliştirmenin Yolları
Yönetici Olarak Yenilikçiliği Destekliyor muyum?: Test
Ekibimin ve Biriminin Yenilikçilik Becerisini Nasıl Artırırım?
Uygulama

Eğitim Tarihi ve Yeri:
02 Ocak 2018 Cuma 10:00 – 18:00
Titanic City Otel Taksim, İstanbul

EĞİTMEN:
RANA ÇAKIR

1969 yılında Kocaeli’de doğdu. Lisans eğitimini Ege Üniversitesi, Gıda Mühendisliği bölümünde tamamladı. 1993-1995 döneminde, Kent Gıda ve Fruko Tamek’te Kalite Güvence ve ISO 9000 Kalite Yönetim Sistemleri konularında çalıştı. 1995 yılında Marmara Üniversitesi İşletme Fakültesi’nde İşletme Yüksek Lisansı yapmaya başladı. “İşletmelerde Başarı- Başarısızlık Durumu ve Başarısızlığı Önleme Stratejileri” konulu yüksek lisans tezini 1998 yılında tamamlayarak mezun oldu.
1995-1999 döneminde Nestle, Süt ve Sütlü Ürünler bölümünde dört ürün kategorisinden sorumlu Ürün Müdürü olarak çalıştı. Bu dönemde Nestle Süt ve Sütlü Ürünler Bölümü pazarlama departmanının yeniden yapılandırılması projesinde yer aldı ve sorumlu olduğu kategorilerle ilgili olarak pazarlama & tanıtım faaliyetleri, yeni ürün geliştirme çalışmalarının sorumluluğunu yürüttü. Aynı dönemde ambalajlı süt tüketimini artırmaya yönelik sektörel bir kampanyada proje yöneticiliği yaptı ve Nestle bünyesinde satış etkinliğini artırmaya yönelik bir projede görev aldı.
1999-2001 döneminde Arthur Andersen Danışmanlık Şirketi’nde yönetim danışmanlığı bölümünde Stratejik Planlama, Kurumsal Gelişim ve Yeniden Yapılanma, BPA-BPR, Operasyonel Mükemmellik, Pazar Odaklı Yapılanma, CRM, Değişim Yönetimi projelerinde Proje Yöneticisi ve SME olarak çalıştı. Medya, sigorta, bireysel bankacılık, telekom, FMCG ve ilaç sektöründe faaliyet gösteren çeşitli şirketlerde proje yöneticiliği yaptı.
2001-2006 döneminde Kraft Foods’ta İş Geliştirme Müdürü, Pınar Gıda grubunda Ticari Pazarlama Departman Müdürü ve Çevre Analiz’de Genel Müdür olarak çalıştı.
2006-2009 döneminde FED Eğitim&Danışmanlık’ta Turizm, Bankacılık, Sigorta, Leasing, Otomotiv, Perakende, FMCG, Dayanıklı Tüketim, Enerji, Telekom, İlaç gibi çok çeşitli sektörlerdeki önde gelen firmalar için kurumsal eğitim programları hazırladı ve gerçekleştirdi. Uzun süreli ve kapsamlı gelişim programlarının koordinasyonunu yürüttü. Bu dönemde 6,000 den fazla katılımcının eğitimini gerçekleştirdi. İnovasyon alanında danışmanlık projeleri geliştirdi ve yürüttü. Eğitmenlik ve yönetim danışmanlığının yanında yeni eğitim içerikleri geliştirme ve e-öğrenme projeleri geliştirdi. Eğitim ihtiyaç analizi ve planlaması, şirket akademisi kurulması gibi projelerde görev aldı. 2012-2013 döneminde proje bazlı olarak Okan Üniversitesinde Kariyer Merkezi Direktörü olarak görev aldı ve Kariyer Merkezinin yapılanması, öğrenci ve mezunlara yönelik kişisel gelişim eğitimleri ve sertifikasyon programlarının tasarlanması, Üniversite-Sanayi İşbirliği projeleri ve Co-op yerinde eğitim programı çalışmalarını yürüttü. Çakır, İşletme Yönetimi Doktorası yapmakta ve İnovasyon konulu doktora tezi çalışmalarına devam etmektedir. Aynı zamanda Sabancı Üniversitesi Yönetici Geliştirme Biriminde (EDU) İnovasyon, Girişimcilik ve Kurumsallaşma programları ile ilgili olarak çalışmakta olup; Aile Şirketleri Akademisi’nin Program Koordinatörlüğünü yürütmektedir. Aile şirketleri, KOBİ’ler ve kurumsallaşma konularında çalışmaktadır. Aynı zamanda TÜBİTAK onaylı KOBİ Mentörüdür.
Çok iyi derecede İngilizce ve başlangıç seviyesinde Almanca bilmektedir.

Ödeme Koşulları ve İndirim Alternatifleri:
Program Bedeli; 550,00 TL + KDV (%18)
Eğitim bedeline uygulama örnekleri ile birlikte ders kitapları, coffee-break ikramlar ve öğle yemeği dâhildir.

  • 2 kişi katılımlarda % 5, 3 – 6 kişi katılımlarda; % 10 indirim uygulanmaktadır.

Yayın
Katılımcılarımıza hem eğitimi takip edebilme, not alabilmek hem de ileride gözden geçirebilmeleri için Rönesans tarafından özel hazırlanmış kitaplar ve uygulama örnekleri verilecektir.
Ayrıca www.ronesansakademi.com portalına kullanıcı adı: ad_soyad, şifre: xxx  yazarak girebilir ve eğitim süresince derslerin takip edilebildiği, sınıf içi mesajlaşmaların yapılabildiği sanal sınıf ortamından yararlanabilirler.



Kayıt Formu









       

EĞİTİM KATALOĞU

UZMANINA DANIŞ