"TELEMARKETING" TELEFONDA ETKİLİ SATIŞ EĞİTİMİ

Yer
: Byotell, Kozyatağı - İstanbul
Başlama Tarihi
: 31.03.2017
Bitiş Tarihi
: 31.03.2017
Süre
: 01 Gün - 07 Saat


Ayrıntılı Bilgi

Bilinmesi Gereken Temel Telefon Kuralları

  • Telefonda Ilk Arama
  • Müşterinin Gözünde Yaratılan Imajın Önemi
  • Hazırlıklı Olma
  • Görüşmenin Kontrolünü Sağlama
  • İnandırıcı Olma
  • Geri Besleme
  • Mesaj Alma
  • Müşteriyi Beklemeye Alma
  • Gürültünün Yarattığı Etki
  • Son Izlenimin Önemi

Telefonda Sesin Etkin Kullanımı

  • Duraklamaların Etkisi
  • Sesin Alçak Ve Yüksekliğini Ayarlama
  • Konuşma Hızı
  • Vurgu Ve Tonlamaların Yaratacağı Etki

Müşteride Ihtiyaç Yaratma Için Yapılacaklar

  • Soru Sorma
  • Soru Sorma Üzerine Rehber Bilgiler
  • Dinleme

Telefonla Satışa Olumlu ve Olumsuz Bakışlar
Görüşme Öncesi Yapılması Gereken Hazırlık
Sekreter ve Asistanlar Engeliyle Başa Çıkma
Karar Noktalarına Ulaşma
Görüşmeye Başlarken Dikkat Edilmesi Gerekenler

  • Satış Mesajının Verilmesi
  • Müşteriyi Ikna Etme

Müşterinin Kabul ve Red Sinyalleri

  • İtirazları Karşılama

Satışı Kapatma
Sonuçları Karşılama

  • Reddedilme ve Yarattığı Etki
  • Olumlu Tavrı Koruma

Eğitim Tarihi ve Yeri:
31 Mart 2017 Cuma 10:00 – 18:00
Byotell, Kozyatağı - İstanbul

EĞİTMENLER:
KAMURAN DİNÇSOY

1954 yılında doğumlu Dinçsoy, yüksek öğrenimini Yıldız Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Bölümü ve Universty of California’da tamamlamıştır. 1993-1995 yılları arasında MAKYAL Enerji Sistemleri Sanayi A.Ş.’de Kalite Güvence Müdürü olarak görev yapmış ve bu kuruluşlarda ISO 9002 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi’nin alınması için gerekli olan çalışmaları Kalite Yönetim Temsilcisi olarak yürütmüştür. Daha sonra MESS Eğitim Vakfı’nda eğitim uzmanı olarak görev yaptığı sırada Türkiye’nin çeşitli sanayi kuruluşlarında ISO 9000 ve Toplam Kalite Yönetimi çalışmalarına yönelik çeşitli seminerler vermiştir. RWTUV Teknik Kontrol ve Müşavirlik A.Ş.’de kalite konularında eğitmenlik ve danışmanlık görevi ‘nin ardından 1998 yılında PDR International’da kişisel kalite gelişimi, yüz yüze iletişim, müşteri ilişkileri yönetimi, telemarketing ve telefonda iletişim konularında seminerler vermiştir.

Ödeme Koşulları ve İndirim Alternatifleri
Program Bedeli: 485,00 TL + KDV (%18)
Eğitim bedeline uygulama örnekleri ile birlikte ders kitapları, coffee-break ikramlar dahildir.

  • 2 kişi katılımlarda; % 5, 3 – 6 kişi katılımlarda ; % 10 indirim uygulanmaktadır.

Yayın
Katılımcılarımıza hem eğitimi takip edebilme, not alabilmek hem de ileride gözden geçirebilmeleri için Rönesans tarafından özel hazırlanmış kitaplar ve uygulama örnekleri verilecektir.
Ayrıca www.ronesansakademi.com portalına kullanıcı adı: ad_soyad, şifre: xxx  yazarak girebilir ve eğitim süresince derslerin takip edilebildiği, sınıf içi mesajlaşmaların yapılabildiği sanal sınıf ortamından yararlanabilirler.



Kayıt Formu









       

EĞİTİM KATALOĞU

UZMANINA DANIŞ