İLERİ SATIŞ TEKNİKLERİ EĞİTİMİ

Yer
: Hilton Garden Inn Istanbul, Umraniye/ İstanbul
Başlama Tarihi
: 24.03.2018
Bitiş Tarihi
: 25.03.2018
Süre
: 02 Gün - 14 Saat


Ayrıntılı Bilgi

Değişen Dünya, Değişen Ekonomik Dinamikler ve Satışın Değişen Yüzü

  • Küreselleşme ile Ekonomide Değişim
  • Değişimin Pazarlama Anlayışına Etkisi
  • Satışta Değişmeyen Formül Değişen Yaklaşım (Değer Kavramı)

Pazarlama, Satış, Satıcı Kavramları ve İlişkileri

  • Pazarlama ve Satış Fonksiyonları Arasındaki İlişki
  • Satıcı ve Temel Özellikleri
  • Fiziksel Özellikler
  • Olumlu ve Olumsuz Satıcı Tutumları
  • Olumlu Davranış Modelleri

Satış Sürecinin Analizi

  • Araştırma
  • Ön Hazırlık
  • İhtiyacın Tespiti
  • Satış Sunumu
  • İtirazların Yönetilmesi
  • Satış Kapama
  • Satış Sonrası Takip

Satış ve Zaman Yönetimi

  • “Zamanı Yönetemeyen Zamanın Kölesi Olur”
  • Satıcının “SATIŞA AYIRDIĞI ZAMAN”!
  • Zamanı Yönetme Araçlarından; Plan, Rota, Takip

Satış ve Etkin İletişim

  • Müşteri ile İlişki Kurabilmek için Etkin İletişim
  • Mesaj, İletim, Geri Bildirim
  • Yüzyüze Görüşmede “Vurgu”, “Konuşma Hızı”, “Sesin Yüksekliği” ve “Duraklar”
  • İletişimde, Beden Dilinin Önemi ve Kullanımı

Workshop 1_Kendini İfade Edebilme Sanatı
Kişilik, Kişiliğin İletişimde ve Satış Sürecindeki Önemi

  • Kendini Bilmenin Önemi
  • Müşteriyi Tanıyabilmenin Önemi

Workshop 2_Baskın Kişilik Çalışması
Etkin Satış İletişiminde Dinlemenin Rolü

  • Yanlış Dinleme Türleri
  • İyi Bir Dinleyici Olmak İçin Yapmamız Gerekenler

Yakınlık ve Güven Oluşturmanın Önemi

  • Faaliyet Gösterilen Pazarlara Göre “Güven”in Önemi
  • Duygu mu, Mantık mı?
  • Yakınlık ve Güven İlişkisi

Satış Görüşmesi ve Sunum

  • Başarılı Bir Satış Görüşmesinin Temel Öğeleri
  • Satış Sunumunda Dikkat Edilmesi Gerekenler
  • Satış Sunumu Yaklaşımları
    • Ürün Özellikleri Yaklaşımı
    • Ürün Avantajları Yaklaşımı
    • Ürün Faydası Yaklaşımı
    • Karma Yaklaşım
    • Hiyerarşik Yaklaşım
    • Tepki Yaklaşımı
    • Sorun Çözme Yaklaşımı
    • İhtiyaç Yaklaşımı
  • Görsel, İşitsel ve Sembolik Unsurlar

Workshop 3_Fayda Paketini Sunma
Müzakere Sürecinde İkna Etmenin Önemi

  • İletişim, İkna ve Manipülasyon (Algı Yönetimi)
  • Psikolojide Sınıflanmış İkna Yaklaşımları
    • Azlık İlkesi
    • Otorite İlkesi
    • Hoşlanma İlkesi
    • Karşılıklılık İlkesi
    • Başkaları Yapıyorsa İlkesi
    • Tutarlılık İlkesi
    • Harekete Geçiriciler İlkesi
  • Çok Kullanılan İkna Yöntemleri
    • Önce Küçük, Sonra Büyük Rica Tekniği
    • Önce Büyük Sonra Küçük Rica Tekniği
    • Gitgide Artan Ricalar Tekniği
    • Satışı Tatlandırma Tekniği
    • Evet-Evet Tekniği
    • Hangi? Tekniği
    • Borca Sokma Tekniği

Satış Müzakeresinde İtirazları Yönetmenin Önemi

  • İtiraz Türleri
    • Gerçek İtirazlar
    • Gizlenmiş İtirazlar
    • Fiyat İtirazları
    • Spesifik İtirazlar
    • Yavaşlatma İtirazları
  • İtirazların Yönetilmesi

Satış Sürecinin Son Aşaması Satış Kapama

  • Satış Kapama Zamanlaması
  • Satış Kapama Yöntemleri
    • Doğrudan Kapama
    • Özetleme Yoluyla Kapama
    • Gösteriyle Kapama
    • Olumsuz Kapama
    • Özel Teklifle Kapama

Workshop 4_Satış Müzakeresi Örnekleri “Canlandırma”

Eğitim Tarihi ve Yeri:
24/ 25 Mart 2018 Cumartesi/Pazar 10:00 – 18:00
Hilton Garden Inn Istanbul, Umraniye/ İstanbul

EĞİTMENLER:
SEVTAP YASİN

ODTÜ İdari İlimler İşletme okudu. Davranış Bilimleri ve Sosyal Psikoloji üzerine eğitimine devam etti. İş yaşamında İnsan Kaynakları müdürü ve Direktörü olarak dört ayrı sektörde (ilaç, sağlık, turizm ve Otelcilik -Yabancı ortaklıklarda) görev aldı.
İş yaşamının ilk basamağına Vakko’da başladı. Bay Vitali Hakko ile çalışırken Satış, ürün sunumu, müşteri psikolojisi, Memnun ve Sadık Müşteri kazanma konularında kendisinden eğitimler aldı. Vakko’dan transferle Engin Pak ile çalışmak üzere Pak Holding’e geçti Pak’ta üç ayrı alanda ilaç, maya ve Gemi şirketlerinde 4 yıl boyunca işletme yönetiminde ve sonrasında İnsan Kaynaklarında yönetici olarak görev aldı. Pak Holdig’teki görevinden eşinin iş değişikliği nedeniyle ayrılmak zorunda kaldı. Profesyonel yaşamına Turizm sektöründe önce Doğuş Holdinge ait Grand Azur’da ve ardından Alman İspanyol ortaklığı olan İber Oteller zincirinde; İnsan Kaynakları Müdürü olarak 6 yıl görev yaptı. İber Akademi Türkiye’nin kurulumunda, eğitim programlarında görev aldı. Uluslararası zincir olan İberler’de gerçekleştirdiği İnsan Kaynakları uygulamalarıyla iki ayrı ödül alarak İberlerin Dünya zincirinde başarıyla anıldı. Burada edindiği tecrübelerle henüz çalışırken çevre otellerin İnsan Kaynakları yapılanmalarına danışmanlıklar yaptı.
1998 Yılında iş yaşamına eğitmen ve danışman olarak devam kararı olan Sevtap Yasin başta Koç Holding- Arçelik, Aygaz, Beko, olmak üzere ardından Opet, Koç Bank, Yapı Kredi, Finans Bank, Turk Ekonomi Bankası, Alarko, da İletişim, Yönetim ve Satış eğitimleri verdi.
2003 Yılında Duygusal Zeka ve aynı yıl NLP, Duygusal Özgürleşme Teknikleri (EFT) Eğitimleri aldı ve bu alanda uygulama çalışmaları gerçekleştirdi. 2004 yılında ICF Koçluk Federasyonu üyesi olarak Kurumlarda Yönetici koçluğu vermeye başladı.
2004 -2006 yılları arasında TIB –SET Health care( Amerikan Şirketi ) Fabrika kapatma sürecinin danışmanlığını yaparak, kapatma sürecini yönetti, bu çalışma sırasında kriz yönetimi, problem çözme, yöneticilerin baskı altında çalışma yetilerinin gelişimi konularında çalışma ve tecrübe edinme fırsatı buldu. Aynı Firmanın Genel Merkezinde Yönetim Danışmanlığı teklifi ile 2006 – 2008 yılları arasında COVİDİEN Healthcare’de çalıştı. Burada Yönetici koçluğu, Satış Ekibi Performansının geliştirilmesi, Departmanlar arası açık iletişimin sağlanması ve İnsan Kaynakları danışmanlığı yaptı.
Halen serbest danışman olarak çalışan Yasin evli ve 3 çocuk annesidir. Gençliğinde Türkiye Jimnastik takımında yer alan Yasin, felsefe çalışmaları ve müzikle ilgilenmektedir.

Ödeme Koşulları:
Program Bedeli; 970,00 TL + KDV (%18)
Eğitim bedeline uygulama örnekleri ile birlikte ders kitapları ve coffee-break ikramlar dahildir.

Yayın
Katılımcılarımıza hem eğitimi takip edebilme, not alabilmek hem de ileride gözden geçirebilmeleri için Rönesans tarafından özel hazırlanmış kitaplar ve uygulama örnekleri verilecektir.
Ayrıca www.ronesansakademi.com portalına kullanıcı adı: ad_soyad, şifre: yazarak girebilir ve eğitim süresince derslerin takip edilebildiği, sınıf içi mesajlaşmaların yapılabildiği sanal sınıf ortamından yararlanabilirler.



Kayıt Formu









       

EĞİTİM KATALOĞU