YETKİ DEVRİ ( DELEGASYON ) TEKNİKLERİ EĞİTİMİ

Yer
: Hilton Garden Inn Istanbul, Umraniye/ İstanbul
Başlama Tarihi
: 20.07.2018
Bitiş Tarihi
: 20.07.2018
Süre
: 01 Gün - 07 Saat


Ayrıntılı Bilgi

Yönetici miyiz? Lider miyiz? Kısaca Yönetim Süreçleri ve Yönetme Kültürü, Kısaca Yönetişim Süreçleri ve Liderlik Kültürü
Hızlı Karar Alma ve Uygulamanın Kurumlar için Önemi
Hızlı ve Risksiz Kararlar için Yetkin ve Yeterli İnsan Kaynakları Gereksinimi
Yetki Devri Öncesi Koçluk Süreci

  • Koçluk Öğretmek Değil Öğrenmesini Sağlamaktır
  • Düşünsel Disiplin
    • Kişisel Kalite - Bilgi İlişkisi
    • Bilgi - Risk İlişkisi
    • Risk - İnisiyatif Kullanma İlişkisi
    • İnisiyatif Kullanma - Karar Alma İlişkisi
    • Karar Alma – Süreç Yönetimi İlişkisi
    • Süreç Yönetimi – Problem/ Kriz İlişkisi
  • Strateji ve Hedefler
  • Bu Hedeflere Götürecek Proses Ve Takımsal Senaryolar
  • Bu Senaryoların Gerektirdiği İnsan Kaynakları Yetkinlik Ve Yeterlilikleri
  • Uygun Rollere Uygun Çalışanların Seçilmesi
  • 1K 5N ve Kişiselleştirilmiş İş Hedefleri Tam Yetki Delegasyonu Yapabilmesi İçin Sürecin Tamamen Öğretilmesini
    • Bire Bir Eğitimler
    • Grup Eğitimleri
    • İşbaşı Eğitimleri
    • Yetki Vererek ve Hata Yapmasını Cesaretlendirmek
  • Hedef ve Yetki Devri
  • İşi Yapan İmzayı Atar Kültürü

Yetki Devrinin Kurumsal Olarak Duyurulması
Yetki Alan Kişinin Motivasyonun Sağlanması
Yetkiyi Devreden Kişinin Sorumluluğu Ne zaman Biter? Ölçme, Denetleme, Açıklıkların Yönetimi, Süreç Yönetimi


Eğitim Tarihi ve Yeri:
20 Temmuz 2018 Cuma 10:00 – 18:00
Hilton Garden Inn Istanbul, Umraniye/ İstanbul

EĞİTMENLER:
KAMURAN DİNÇSOY
1954 yılında doğumlu Dinçsoy, yüksek öğrenimini Yıldız Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Bölümü ve Universty of California’da tamamlamıştır. 1993-1995 yılları arasında MAKYAL Enerji Sistemleri Sanayi A.Ş.’de Kalite Güvence Müdürü olarak görev yapmış ve bu kuruluşlarda ISO 9002 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi’nin alınması için gerekli olan çalışmaları Kalite Yönetim Temsilcisi olarak yürütmüştür. Daha sonra MESS Eğitim Vakfı’nda eğitim uzmanı olarak görev yaptığı sırada Türkiye’nin çeşitli sanayi kuruluşlarında Kalite Yönetimi ve Kişisel – Kurumsal Gelişim konularında çeşitli seminerler vermiştir. RWTUV Teknik Kontrol ve Müşavirlik A.Ş.’de kalite konularında, PDR International’da kişisel kalite gelişimi, yüz yüze iletişim, müşteri ilişkileri yönetimi, telemarketing ve telefonda iletişim konularında seminerler veren DİNÇSOY, 2002 yılından bu yana Rönesans çatısı altında bilgi ve deneyimlerini paylaşmaktadır.

Ödeme Koşulları ve İndirim Alternatifleri
Program Bedeli: 485,00 TL + KDV (%18)
Eğitim bedeline uygulama örnekleri ile birlikte ders kitapları, coffee-break ikramlar fiyata dahildir.

  • 2 kişi katılımlarda; % 5, 3 – 6 kişi katılımlarda % 10 indirim uygulanmaktadır.

Yayın
Katılımcılarımıza hem eğitimi takip edebilme, not alabilmek hem de ileride gözden geçirebilmeleri için Rönesans tarafından özel hazırlanmış kitaplar ve uygulama örnekleri verilecektir. Ayrıca www.ronesansakademi.com portalına kullanıcı adı: ad_soyad, şifre: xxx; yazarak girebilir ve eğitim süresince derslerin takip edilebildiği, sınıf içi mesajlaşmaların yapılabildiği sanal sınıf ortamından yararlanabilirler.



Kayıt Formu