YETKİ DEVRİ ( DELEGASYON ) TEKNİKLERİ EĞİTİMİ

Yer
: Titanic Business Hotel Kartal, İstanbul
Başlama Tarihi
: 21.07.2017
Bitiş Tarihi
: 21.07.2017
Süre
: 01 Gün - 07 Saat


Ayrıntılı Bilgi

Yönetici miyiz? Lider miyiz? Kısaca Yönetim Süreçleri ve Yönetme Kültürü, Kısaca Yönetişim Süreçleri ve Liderlik Kültürü
Hızlı Karar Alma ve Uygulamanın Kurumlar için Önemi
Hızlı ve Risksiz Kararlar için Yetkin ve Yeterli İnsan Kaynakları Gereksinimi
Yetki Devri Öncesi Koçluk Süreci

  • Koçluk Öğretmek Değil Öğrenmesini Sağlamaktır
  • Düşünsel Disiplin
    • Kişisel Kalite - Bilgi İlişkisi
    • Bilgi - Risk İlişkisi
    • Risk - İnisiyatif Kullanma İlişkisi
    • İnisiyatif Kullanma - Karar Alma İlişkisi
    • Karar Alma – Süreç Yönetimi İlişkisi
    • Süreç Yönetimi – Problem/ Kriz İlişkisi
  • Strateji ve Hedefler
  • Bu Hedeflere Götürecek Proses Ve Takımsal Senaryolar
  • Bu Senaryoların Gerektirdiği İnsan Kaynakları Yetkinlik Ve Yeterlilikleri
  • Uygun Rollere Uygun Çalışanların Seçilmesi
  • 1K 5N ve Kişiselleştirilmiş İş Hedefleri Tam Yetki Delegasyonu Yapabilmesi İçin Sürecin Tamamen Öğretilmesini
    • Bire Bir Eğitimler
    • Grup Eğitimleri
    • İşbaşı Eğitimleri
    • Yetki Vererek ve Hata Yapmasını Cesaretlendirmek
  • Hedef ve Yetki Devri
  • İşi Yapan İmzayı Atar Kültürü

Yetki Devrinin Kurumsal Olarak Duyurulması
Yetki Alan Kişinin Motivasyonun Sağlanması
Yetkiyi Devreden Kişinin Sorumluluğu Ne zaman Biter? Ölçme, Denetleme, Açıklıkların Yönetimi, Süreç Yönetimi


Eğitim Tarihi ve Yeri:
21 Temmuz 2017 Cuma 10:00 – 18:00
Titanic Business Hotel Kartal, İstanbul

EĞİTMENLER:
NAİL ŞENCAN

Yükseköğrenimini Yıldız Teknik Üniversitesi Elektrik Mühendisliği bölümünde tamamlamıştır. İş hayatına Almüt A.Ş.( Alarko) Dış Ticaret firmasında başlayan ŞENCAN, küresel ticaret yapan firmalarda yöneticilik görevlerinde bulunarak yeniden yapılanma projelerinde aktif görev almıştır. 1995’den bu yana kendi girişimleri başlatan ŞENCAN yönetim – Pazarlama, organizasyon, değişim yönetimi ve kurumsallaşma, tedarik zinciri yönetimi ve bütünleşik planlama, uluslararası müşteri iletişimi ve ilişkileri yönetimi, bilgi yönetimi konularında uzmanlığa sahiptir.
Danışmanlık faaliyetleri ile daralan iç piyasa rağmen, varlıklarını sürdürmek ve sürdürülebilir büyüme sağlamak isteyen kurumları ulusal ve uluslararası rekabet koşullarına hazırlamakta, kurumların genel olarak işletme ve tedarik zinciri, üretim – planlama, müşteri ilişkileri departmanlarının tanı/teşhis süreçlerini uygulayarak kurumların SWOT’unu yapmakta ve iyileştirilebilir, maliyet yönetimi ve rekabet stratejileri geliştirmekte, geliştirilebilir alanları hakkında anayol haritalarını oluşturmakta ve uygulama başarılarını denetleyerek raporlamaktadır. Birçok firmada yönetim danışmanı olarak proje liderliği yaparak yeniden yapılanmalarına destek vermiştir.
Rönesans Değişim ve Yönetişim Bilimleri Enstitüsü Kurumsal Planlama Bölüm Başkanı olan ŞENCAN, genel katılıma açık seminer ve sertifika programları ile bilgi ve deneyimini paylaşmaya devam etmekte, Ekonomi Bakanlığı, İhracatçı Birlikleri ve Sanayi Odalarının davetlisi olarak çeşitli projelerde görev almaktadır. Çeşitli dergilerde yayınlanmış 50’nin üzerinde makalesi bulunakta ve yapılandırılmasında görev aldığı birçok kurumda icra ve yönetim kurulu üyeliği yapmaktadır.

KAMURAN DİNÇSOY
1954 yılında doğumlu Dinçsoy, yüksek öğrenimini Yıldız Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Bölümü ve Universty of California’da tamamlamıştır. 1993-1995 yılları arasında MAKYAL Enerji Sistemleri Sanayi A.Ş.’de Kalite Güvence Müdürü olarak görev yapmış ve bu kuruluşlarda ISO 9002 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi’nin alınması için gerekli olan çalışmaları Kalite Yönetim Temsilcisi olarak yürütmüştür. Daha sonra MESS Eğitim Vakfı’nda eğitim uzmanı olarak görev yaptığı sırada Türkiye’nin çeşitli sanayi kuruluşlarında Kalite Yönetimi ve Kişisel – Kurumsal Gelişim konularında çeşitli seminerler vermiştir. RWTUV Teknik Kontrol ve Müşavirlik A.Ş.’de kalite konularında, PDR International’da kişisel kalite gelişimi, yüz yüze iletişim, müşteri ilişkileri yönetimi, telemarketing ve telefonda iletişim konularında seminerler veren DİNÇSOY, 2002 yılından bu yana Rönesans çatısı altında bilgi ve deneyimlerini paylaşmaktadır.

Ödeme Koşulları ve İndirim Alternatifleri
Program Bedeli: 485,00 TL + KDV (%18)
Eğitim bedeline uygulama örnekleri ile birlikte ders kitapları, coffee-break ikramlar fiyata dahildir.

  • 2 kişi katılımlarda; % 5, 3 – 6 kişi katılımlarda % 10 indirim uygulanmaktadır.

Yayın
Katılımcılarımıza hem eğitimi takip edebilme, not alabilmek hem de ileride gözden geçirebilmeleri için Rönesans tarafından özel hazırlanmış kitaplar ve uygulama örnekleri verilecektir. Ayrıca www.ronesansakademi.com portalına kullanıcı adı: ad_soyad, şifre: xxx; yazarak girebilir ve eğitim süresince derslerin takip edilebildiği, sınıf içi mesajlaşmaların yapılabildiği sanal sınıf ortamından yararlanabilirler.



Kayıt Formu









       

EĞİTİM KATALOĞU

UZMANINA DANIŞ