DEPO VE STOK YÖNETİMİ EĞİTİMİ

Yer
: Bağdat Caddesi Selamiçeşme, Kadıköy
Başlama Tarihi
: 25.03.2017
Bitiş Tarihi
: 26.03.2017
Süre
: 02 Gün - 14 Saat


Ayrıntılı Bilgi

Tedarik Zinciri ve Lojistiğe Genel Bakış

  • Tedarik Zinciri Yönetimi ve Lojistik
  • Bütünleşik Lojistik Yönetimi
  • Lojistik ve Depo Yönetimi

Depo Yönetimine Giriş

  • Depo Yönetiminin Stratejik Önemi
  • Depo Yönetim Stratejileri
  • Depo Yönetimde Temel Fonksiyonlar ve Operasyonlar

Müşteri Hizmetleri ve Depo Yönetimi

  • Bir Verimlilik Aracı Olarak Müşteri Hizmetleri
  • İlişki Yönetimi Ve Koordinasyon Aracı Olarak Müşteri Hizmetleri
  • Müşteri Hizmetlerinde Depo Yönetiminin Etkisi

Tedarik Zincirinde Entegrasyon ve Stok Yönetimine Etkileri

  • Kamçı Etkisi (Bullwhip Effect) ve Çözüm Önerileri

Stok Planlama ve Stok Yönetimi

  • Neden Stok Tutarız?
  • Stok Türleri
  • Stok Maliyeti
  • Kötü Stok Yönetimi Belirtileri
  • Stokları Azaltmanın 12 Emin Yolu
  • Stok Yönetimi Modelleri
    • İtme Modeli
    • Çekme Modeli
  • Stok Çevrim Hızı
  • Erteleme ( Postonement ) Stratejisi

Temel Stok ve Dağıtım Yönetim Metotları

  • Stok Çıkış Prensipleri
  • ABC Analizi
  • VMI (Vendor Managed Inventory)
  • Cross Dock Depo Yönetimi
  • Milk Run Dağıtım Modeli

Envanter Yönetiminde Bilgi Sistemleri ve Performans Yönetimi

  • WMS (Warehouse Management Systems - Depo Yönetim Sistemleri)
  • RFID & Barkod Sistemleri
  • EDI (Electronic Data Interchange) Teknolojileri
  • Envanter Yönetiminde Kullanılan Performans Göstergeleri

Depo Yeri Seçimi, Depo Yerleşimi ve Ekipman Seçimi

  • Alternatif Depolama Stratejileri
  • Depo Yerimi Seçiminde Temel Prensipler
  • Depo Yerleşiminde Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar
  • Ekipman Türleri Ve Ekipman Seçiminde Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar

İleri Düzey Depo Yönetimi

  • Depo yönetiminde Verimlilik Stratejileri
    • Depolama Maliyet Yönetimi
    • Yalın Depo Yönetimi
      • Yalın Felsefesi Hakkında Genel Bilgi
      • Yalın Depo Yönetiminde Kullanılabilecek Araçlar(Değer Akış Şeması, Spagetti Diyagramları... vb)
      • İsrafı Önlemeye Yönelik Aksiyonlar
  • Depo Yönetiminde Güvenlik
  • Depo Yönetiminde Teknoloji
    • Genel Olarak Lojistik Bilgi Sistemleri Dizaynı
    • Kurumsal Kaynak Planlama (ERP) Sistemleri İçinde Depo Yönetim Sistemlerinin Yeri ve Önemi
    • Depo Yönetim Sistemleri /Warehouse Management System (WMS)
    • Depo İçi Bilgi Toplama Sistemleri (Barkod, RFID... vb)
  • Depo Yönetiminde Performans Ölçümü ve KPI Yönetimi

Eğitim Tarihi ve Yeri:
25/ 26 Mart 2017 Cumartesi/ Pazar 10:00 – 18:00
Rönesans Eğitim Salonları, Bağdat Caddesi No:190 Selamiçeşme Kadıköy İstanbul

EĞİTMEN:
Abdullah KUMRU

1987 yılında Deniz Harp Okulu’ndan mezun alan KUMRU, 1987 – 1995 tarihleri arasında TC Deniz Kuvvetlerindeki görevi sırasında ODTÜ Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde ve İÜ İktisat Fakültesi Çalışma Ekonomisinde master eğitimini tamamlamıştır.
1995 yılına ordudan ayrılarak Maysan Dış Ticaret ve Pazarlama A.Ş’de Şirket Müdürlüğü, Ülker Yıldız Holding ve Reysaş bünyesinde depolama planlama, sevkiyat, lojistik operasyonlar, antrepo ve gümrük işlemleri, satış operasyon ve satış faaliyetleri, müşteri ilişkileri, serbest ticari bölge faaliyetleri, dış ticaret mevzuatları, pazarlama, satış dağıtım ağı ve proje çalışmalarından sorumlu müdürlük/direktörlük görevinde bulunmuştur.
Ekip kurulması ve yönetimi, strateji geliştirilmesi, planlama koordinasyonu, satış operasyon faaliyetleri, satış ve üretim planlama, satış sonrası ve saha operasyonlarında, aktif lojistik merkezi yöneticilikleri, maliyet tasarrufu ve etkinliğin arttırılması konularında yüksek düzeyde tecrübe kazanan Abdullah KUMRU, kazandığı birikimlerini fiilen sahaya aktararak katma değer sağlanmasına katkıda bulunmuştur. Ayrıca büyük hacimli lojistik operasyonlarında planlama ve çoklu lojistik merkezleri yönetiminde başarılı sonuçlar elde etmiştir. Ocak 2001- Kasım 2006 yılları arasında Ülker bünyesinde, Holding Merkez Pazarlama Lojistik Müdürü, Lojistik Yönetim Merkezi Müdürü ve İç Anadolu Bölge Müdürlüğü görevlerinde bulunmuştur.
Reysaş Lojistik’te Türkiye ve yurt dışındaki tüm depoların/antrepoların ve operasyonların başında, Depolar ve Operasyonlar Direktörlüğü görevinde, otomotiv sektöründen, gıda, tekstil, beyaz eşya, elektronik eşya, el-yüz-vücut bakım ürünleri, temizlik ürünleri, üretim hammaddesi, el ve ev araçları, mutfak eşyaları, inşaat malzemeleri, reklam malzemeleri, akaryakıt, tarım sektörüne kadar değişik yelpazedeki sektörlerde üretimden teslim alınmasından depolanmasına, depolarda VAS (Value Added Services) katma değer işlemlerin (etiketleme, barkodlama, elektronik cihazların programlanması, belge basımlarının yapılması, set oluşturma vs…) yapılması, siparişlere göre hazırlanarak yükleme/boşaltma operasyonları ve iade operasyonlarında birçok firmaya hizmet veren organizasyonun tepe noktasının yönetiminde bulunmuştur. Pazarlama faaliyetleri, ihale hazırlıkları ve ihaleye iştirak, proje çalışmaları yapılması ve yönetilmesi dahil özel hizmetler gerçekleştirmiştir. İngilizce ve Almanca bilen KUMRU, bilgi ve deneyimlerini Rönesans çatısı altında paylaşmaktadır.

Ödeme Koşulları ve İndirim Alternatifleri
Program Bedeli 900,00 TL + KDV (%18)
Eğitim bedeline uygulama örnekleri ile birlikte ders kitapları ve coffee-break ikramlar dahildir.

  • 2 kişi katılımlarda % 5, 3 – 6 kişi katılımlarda % 10 indirim uygulanmaktadır.

Yayın
Katılımcılarımıza hem eğitimi takip edebilme, not alabilmek hem de ileride gözden geçirebilmeleri için Rönesans tarafından özel hazırlanmış kitaplar ve uygulama örnekleri verilecektir. Ayrıca www.ronesansakademi.com portalına kullanıcı adı: ad_soyad, şifre: xxx yazarak girebilir ve eğitim süresince derslerin takip edilebildiği, sınıf içi mesajlaşmaların yapılabildiği sanal sınıf ortamından yararlanabilirler.



Kayıt Formu









       

EĞİTİM KATALOĞU

UZMANINA DANIŞ