KURUM KÜLTÜRÜ ve KURUMİÇİ ETKİN İLETİŞİM EĞİTİMİ

Yer
: Titanic Business Hotel Kartal, İstanbul
Başlama Tarihi
: 23.09.2017
Bitiş Tarihi
: 24.09.2017
Süre
: 02 Gün - 14 Saat


Ayrıntılı Bilgi

Sermaye Süreçleri Organizasyonel Yapıları ve İletişim Hiyerarşisi
Kısaca Yönetişim Süreçlerinde Organizasyon Yapıları (Bilgi Süreçleri Organizasyonel Yapıları) ve İletişim Hiyararşisi)
Kurum içi Başarılı İletişimin Kurum Kültürüne Katkısı (Kaliteli İletişim, Sürdürülebilir İlişki İlkesi)

  • Demokratik Platform
  • Kurum içi İletişim Kanallarının Oluşturulması
  • Değer, Değer Yaratma, Değer Zinciri, Değer Yaratan, Faydalanıcı Kavramları
  • Kurum Hafızası – Bilgi Yönetimi Sistemi
  • Kurum içi İletişim – Verimlilik – Maliyet Yönetimi Kavramları
  • Kurum içi İletişim – Risk – Kriz / Problem / Süreç Yönetimi Kavramları

Kurum Kültürünün Oluşumunu Etkileyen Süreçler

  • Kurum Olarak Biz Kimiz?
  • Müşteri Beklentileri Karşısında Pozisyonunuz? Beklentileri Ne Oranda Karşılayabiliyoruz?
  • Müşteri Hizmet Seviyemiz Yeterli mi?
  • Kurumsal SWOT
  • Değişim Süreci
  • Kurumsal Hedeflerin Belirlenmesi
  • Hedeflere Ulaşma Stratejilerinin Belirlenmesi

Kurum Kültürünün Oluşturan Ortak Değer ve İlkeler Nereden Kaynaklanır? Nereden Kaynaklanmalıdır?
Kurum Kültürünün Kurumsal Hedeflere Ulaşmadaki Olumlu Katkısı
Kurum Kültürü – Kurum İtibarı İlişkisi
Kurum Kültürünün Kurumdaşlarca İçselleştirilebilmesi için

  • Sosyal Sorumluluk
  • Şeffaflık, Bilgilendirme
  • Hesap Vericilik, Bilgilendirme
  • Kurumsal Adalet

Kurum Kültürü ve Liderlik Süreçlerinin Entegrasyonu ( Yönetim-Yönetişim, Yönetici-Lider )

  • Kurum Kültürü ve Yönetsel Fonksiyonların Kullanımı
  • Liderlik, Koçluk, Delegasyon ve Denetim
  • Geribesleme
  • Performans Yönetimi
  • Yetenek Yönetimi
  • Kurumdaşlık ve Aidiyet Bilincinin Desteklenmesi

İnovatif Kurum Kültürü
Kurum Kültürünün Oluşturan Yazılı ve Yazılı Olmayan Kuralları
Kurum Kültürünün Kişisel Gelişim ve Kariyerle İlişkisi
Olumlu Zihinsel Tutum

  • Tutum Nedir? Olumlu Zihinsel Tutum Nedir?
  • Tutumlar Nasıl Değişir ve Değiştirilir?
  • Tutumları Nasıl Etkileriz?

Empati Nedir?

  • Bireysel Fayda, İlişkisel Fayda, İşyerinde Fayda
    • Kişilerarası Empati, İletişim Düzeyine Yansıması
    • Ast – Üst İlişkilerinde Empati, İletişim Düzeyine Yansıması
    • Müşteri İlişkilerinde Empati, İhtiyaç ve Beklenti Yönetimi, İletişim Düzeyine Yansıması
    • Paydaş Kanal ve Tedarikçi İlişkilerinde Empati, Fayda Analizi, İletişim Düzeyine Yansıması
  • Toplumsal Fayda
  • Uyum, İşbirliği ve Empati
  • İlkeli İletişim, Sürdürülebilir İlişki

Kurumsal ve Bireysel Stres Yönetimi

  • Stres Kaynaklarının Analizi
  • Stresin Görünür Hale Getirilmesi, Ölçülmesi
  • Stresin Yönetilmesi

Kurumsal ve Bireysel Motivasyon

  • Motivasyon Kaynakları
  • Motivasyonu Bozan Bireysel ve kurumsal Etkenler
  • Motivasyon Araçlarının Kullanımı

Kurumsal İletişim Alanları

  • Kurum İçi Protokol İletişimi
  • Takım Çalışması ve Toplantı İletişimi
  • Delegasyon, Coaching ve Liderlik İletişimi
  • Denetim İletişimi
  • Kriz İletişimi

Kurum İçi Etkili İletişim Faydaları

  • Aidiyet Bilinci, Kurumsallık Yolculuğu
  • Toplantı Verimliği
  • Geribildirim Verimliliği
  • Maliyet Verimliliği
  • Müşteri Memnuniyeti Verimliliği

Yönetişim ve Kurumsal İletişim

Eğitim Tarihi ve Yeri
23/24 Eylül 2017 Cumartesi/Pazar 10:00 – 18:00
Titanic Business Hotel Kartal, İstanbul

EĞİTMEN:
RANA ÇAKIR

1969 yılında Kocaeli’de doğdu. Lisans eğitimini Ege Üniversitesi, Gıda Mühendisliği bölümünde tamamladı. 1993-1995 döneminde, Kent Gıda ve Fruko Tamek’te Kalite Güvence ve ISO 9000 Kalite Yönetim Sistemleri konularında çalıştı. 1995 yılında Marmara Üniversitesi İşletme Fakültesi’nde İşletme Yüksek Lisansı yapmaya başladı. “İşletmelerde Başarı- Başarısızlık Durumu ve Başarısızlığı Önleme Stratejileri” konulu yüksek lisans tezini 1998 yılında tamamlayarak mezun oldu.
1995-1999 döneminde Nestle, Süt ve Sütlü Ürünler bölümünde dört ürün kategorisinden sorumlu Ürün Müdürü olarak çalıştı. Bu dönemde Nestle Süt ve Sütlü Ürünler Bölümü pazarlama departmanının yeniden yapılandırılması projesinde yer aldı ve sorumlu olduğu kategorilerle ilgili olarak pazarlama & tanıtım faaliyetleri, yeni ürün geliştirme çalışmalarının sorumluluğunu yürüttü. Aynı dönemde ambalajlı süt tüketimini artırmaya yönelik sektörel bir kampanyada proje yöneticiliği yaptı ve Nestle bünyesinde satış etkinliğini artırmaya yönelik bir projede görev aldı.
1999-2001 döneminde Arthur Andersen Danışmanlık Şirketi’nde yönetim danışmanlığı bölümünde Stratejik Planlama, Kurumsal Gelişim ve Yeniden Yapılanma, BPA-BPR, Operasyonel Mükemmellik, Pazar Odaklı Yapılanma, CRM, Değişim Yönetimi projelerinde Proje Yöneticisi ve SME olarak çalıştı. Medya, sigorta, bireysel bankacılık, telekom, FMCG ve ilaç sektöründe faaliyet gösteren çeşitli şirketlerde proje yöneticiliği yaptı.
2001-2006 döneminde Kraft Foods’ta İş Geliştirme Müdürü, Pınar Gıda grubunda Ticari Pazarlama Departman Müdürü ve Çevre Analiz’de Genel Müdür olarak çalıştı.
2006-2009 döneminde FED Eğitim&Danışmanlık’ta Turizm, Bankacılık, Sigorta, Leasing, Otomotiv, Perakende, FMCG, Dayanıklı Tüketim, Enerji, Telekom, İlaç gibi çok çeşitli sektörlerdeki önde gelen firmalar için kurumsal eğitim programları hazırladı ve gerçekleştirdi. Uzun süreli ve kapsamlı gelişim programlarının koordinasyonunu yürüttü. Bu dönemde 6,000 den fazla katılımcının eğitimini gerçekleştirdi. İnovasyon alanında danışmanlık projeleri geliştirdi ve yürüttü. Eğitmenlik ve yönetim danışmanlığının yanında yeni eğitim içerikleri geliştirme ve e-öğrenme projeleri geliştirdi. Eğitim ihtiyaç analizi ve planlaması, şirket akademisi kurulması gibi projelerde görev aldı. 2012-2013 döneminde proje bazlı olarak Okan Üniversitesinde Kariyer Merkezi Direktörü olarak görev aldı ve Kariyer Merkezinin yapılanması, öğrenci ve mezunlara yönelik kişisel gelişim eğitimleri ve sertifikasyon programlarının tasarlanması, Üniversite-Sanayi İşbirliği projeleri ve Co-op yerinde eğitim programı çalışmalarını yürüttü. Ocak 2009 itibariyle kurduğu CREALUS Eğitim ve Danışmanlık şirketinde kurumsal eğitim ve yönetim danışmanlığı çalışmalarına devam etmekte olup; aynı zamanda da İşletme Yönetimi Doktorası yapmakta ve İnovasyon konulu doktora tezi çalışmalarına devam etmektedir. Aynı zamanda Sabancı Üniversitesi Yönetici Geliştirme Biriminde (EDU) İnovasyon, Girişimcilik ve Kurumsallaşma programları ile ilgili olarak çalışmakta olup; Aile Şirketleri Akademisi’nin Program Koordinatörlüğünü yürütmektedir. Aile şirketleri, KOBİ’ler ve kurumsallaşma konularında çalışmaktadır. Aynı zamanda TÜBİTAK onaylı KOBİ Mentörüdür.
Çok iyi derecede İngilizce ve başlangıç seviyesinde Almanca bilmektedir.

Ödeme Koşulları ve İndirim Alternatifleri:
Program Bedeli: 970,00 TL + KDV (%18)
Eğitim bedeline uygulama örnekleri ile birlikte ders kitapları ve coffee-break ikramlar dahildir.

  • 2 kişi katılımlarda; % 5, 3 – 6 kişi katılımlarda; % 10 indirim uygulanmaktadır.

Yayın
Katılımcılarımıza hem eğitimi takip edebilme, not alabilmek hem de ileride gözden geçirebilmeleri için Rönesans tarafından özel hazırlanmış kitaplar ve uygulama örnekleri verilecektir.
Ayrıca www.ronesansakademi.com portalına kullanıcı adı: ad_soyad, şifre: xxx; yazarak girebilir ve eğitim süresince derslerin takip edilebildiği, sınıf içi mesajlaşmaların yapılabildiği sanal sınıf ortamından yararlanabilirler.



Kayıt Formu









       

EĞİTİM KATALOĞU

UZMANINA DANIŞ