ÖRGÜTSEL KARİYER PLANLAMA ve YEDEKLEME SİSTEMİ

Yer
: Hilton Garden Inn Istanbul, Umraniye/ İstanbul
Başlama Tarihi
: 31.03.2018
Bitiş Tarihi
: 01.04.2018
Süre
: 02 Gün - 14 Saat


Ayrıntılı Bilgi

  • İnsan Kaynakları Yönetimi ve Temel Kavramlar
  • İnsan Kaynakları Yönetiminin Fonksiyonları
  • Örgütsel Kariyer Planlama Nedir?
  • Örgütsel Kariyer Yönetimi Neden Önemlidir?
  • Kariyer Yönetiminin Bileşenleri Nelerdir?
  • Kariyer Yönetiminin Kuruma Sağlayacağı Faydalar Nelerdir?
  • Kariyer Planlamanın Bireye Sağlayacağı Faydalar Nelerdir?
  • Kariyer Geliştirme Nedir?
  • Kariyer Geliştirme Programlarının Bileşenleri Nelerdir?
  • Kariyer Yönetimi Araçları Nelerdir?
  • Kariyer Haritalarının Oluşturulması
  • Kariyer Yönetiminde Koçluk ve Mentorluk Programlarının Faydaları Nelerdir?
  • Kariyer Yönetiminin diğer İK Süreçleri ile İlişkileri Nelerdir?
  • Yedekleme Planı Nedir?
  • Yedekleme Planının Faydaları Nelerdir?
  • Yedekleme Planlamasının Aşamaları Nelerdir?
  • Organizasyon Şeması, İş Aileleri,Unvan Yapısının Oluşturulması, İş Tanımları ve Pozisyonların Gözden Geçirilmesi
  • Personel Hareket Planı Oluşturulması ( yıllık – 3 yıllık)
  • Kritik Pozisyonların Belirlenmesi
  • Kritik Pozisyonlar Belirlenmesinde Kişilik Envanteri Uygulamaları
  • Pozisyon Gerekliliklerinin Belirlenmesi
  • Yedekleme Planının Yapılması
  • Yedekleme Süreci
  • Adayların Eğitim ve Gelişimlerinin Planlanması
  • Kariyer Planlama ve Yedekleme Sürecinin izlenmesi ve Değerlendirilmesi
  • Örnek Uygulamalar (eğitim içerisinde grup çalışması yaptırılacaktır)
  • Tüm eğitimi içeren genel değerlendirme ve sorular

Eğitim Tarihi ve Yeri
31 Mart/ 1 Nisan 2018 Cumartesi/ Pazar 10:00 – 18:00
Hilton Garden Inn Istanbul, Umraniye/ İstanbul

EĞİTMENLER:
OLCAY BAYTAN

Lisans Eğitimini Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Eğitim İletişimi ve Planlaması bölümünde tamamladı. Lisans eğitimi sırasında TRT İzmir Radyosu Eğitim Programları Bölümünde “Yaşayan Ege Programında” eğitim programlarının içeriğinin hazırlanmasında ve yayın akışının yazılmasında görev aldı. Yine Lisans Eğitimi sırasında Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi’nin Eskişehir Polis Okulu için hazırladığı Eğitim Projesinde gönüllü olarak çalıştı ve eğitim programlarının içeriklerini tasarladı.
Mezuniyet sonrası Çalık Holding’te İnsan Kaynakları ve Eğitim Uzmanı olarak başladığı görevinde şirketin Kalite Yönetim Sistemleri çalışmalarına da destek verdi ve tüm Kalite Eğitimlerinin organizasyonunu yürüttü. Çalık Grup’un Kurumsal Kimlik çalışmalarında yer aldı.
Daha sonra Vestel Şirketler Grubu’nda İnsan Kaynakları Sorumlusu olarak görev alan Olcay BAYTAN, ağırlıklı olarak Vestel Şirketler Grubu’nda eğitim programlarının hazırlanıp yürütülmesinden sorumlu oldu. İnsan Kaynakları Projeleri ile birlikte Süreçlerle Yönetim proje ekibinde de etkin olarak görev aldı.
1999 yılında sadece LEVIS Üretimi yapan Denimko Tekstil’in İnsan Kaynakları Müdürü olarak görevine başladığında, İnsan Kaynakları Yönetimi, İdari İşler, Endüstriyel İlişkiler ve Sendika İlişkilerinin yürütülmesinden sorumlu oldu.
Tekstil üretiminden Perakende sektörüne geçişi Türkiye’deki mağazacılık sektörünün en güçlü markalarından olan YKM Mağazacılık ile gerçekleşti. 10000 m2 lik kapalı alanda yer alan YKM Galleria mağazasının tüm işe alım, oryantasyon ve eğitim süreçlerinin gerçekleştirilmesinde görev aldı. Gizli Müşteri Memnuniyet Anket değerlendirmelerini projelendirdi. Çalışan memnuniyetinin satış başarısındaki motivasyonu artıracağı inancı ile tüm mağaza yöneticileri ve çalışanları ile İç İletişim Toplantıları ve Eğitimler düzenledi.
2006 yılında VIP Turizm’in İnsan Kaynakları Müdürü olarak organizasyonel gelişim ve büyüme süreçlerine katkıda bulunmuş özellikle bütçe ve performans değerlendirme çalışmalarında yer almıştır. Tüm şirket çalışanlarının aynı anda katılım sağladığı ve paralel oturumlarla 3 gün süren en geniş katılımlı eğitim organizasyonunu başarı ile koordine etmiştir. TUSİAD KALDER İşbirliği ile VIP Turizm’in gerçekleştirdiği Kalite Kongrelerine 3 yıl boyunca VIP Turizmi temsilen katılma fırsatını buldu. Y2010 yılında SİNBO Küçük Ev Aletlerinde İnsan Kaynakları Müdürü olarak görev başladığında, Kalite Yönetim Sistemlerinin Kurulması ile birlikte Kalite Yöneticiliği ve Temsilciliği görevini de üstlenmiştir. Şirketin Kurumsallaşma Süreçlerinde etkin rol oynamış TURQUALITY projesinin tüm şirketi içi organizasyonunu yürütmüş belgelendirme sürecinin başarıyla tamamlanmasına destek olmuştur. Yalın Üretim / Yalın Yönetim Kavramları ile de SİNBO ‘da tanışmıştır.
Dalgakıran Makine’deki İnsan Kaynakları Müdür’lüğü süresince ikinci TURQUALITY projesini yürütme fırsatını bulmuştur. Organizasyonel Yapılanma, Stratejik Planlama, İş Tasarımlama çalışmalarını yürütmüştür. Birden fazla şirketin birleşiminde başarılı bir norm kadro ve personel hareketleri planlaması (kariyer ve yedekleme planları ) ile hiç personel kaybı yaşamadan reorganizasyonun gerçekleşmesini sağlamıştır. Hedeflerle Yönetim ve Performans Sistemi, Ücret Sistemi, Öneri ve Ödül Yönetimi Sistemlerinin kurulmasını sağlamıştır. Dalgakıran Akademinin kurulması için ön hazırlık çalışmalarında bulunmuştur. Yalın Yönetim ve Üretim Sistemleri çalışmalarında aktif olarak çalışmış, eğitim programlarının yürütülmesinden sorumlu olmuş ve Kaizen projelerinde görev almıştır.
İnsan Kaynakları Müdürü olarak iş yaşamını Enerji Sektörünün güçlü firmalarından olan KESİR’de tamamlayan Olcay BAYTAN, burada da Organizasyonel Yapılanma, Stratejik Planlama, İş Tasarımlama, İnsan Kaynakları Sistemlerinin tüm fonksiyonlarının kurulması ve sürdürülmesi, Ücretlendirme Sistemlerinin Kurulması görevini yürütmüştür.
Çalıştığı pek çok şirkette İnsan Kaynakları Uygulamalarının, elektronik bilgi sistemlerine aktarılması sağlayarak, bilginin düzenli ve verimli bir şekilde işlenmesi, her an güncel ve ulaşılabilir şekilde raporlanabilir olmasına özen göstermiştir.
2013 yılında Erickson Ekolü ile tanışıp Koçluk Eğitimini tamamladı. Halen KOÇ’ luk alanında eğitim ve deneyim sürecini devam ettirmekte olan Olcay BAYTAN ICF Türkiye ve ICF Global üyesidir.

Ödeme Koşulları ve İndirim Alternatifleri:
Program Bedeli; 1.100,00 TL + KDV (%18)
Eğitim bedeline uygulama örnekleri ile birlikte ders kitapları, coffee-break ikramlar ve öğle yemeği dâhildir.

  • 2 kişi katılımlarda % 5, 3 – 6 kişi katılımlarda % 10 indirim uygulanmaktadır.

Yayın
Katılımcılarımıza hem eğitimi takip edebilme, not alabilmek hem de ileride gözden geçirebilmeleri için Rönesans tarafından özel hazırlanmış kitaplar ve uygulama örnekleri verilecektir.
Ayrıca www.ronesansakademi.com portalına kullanıcı adı: ad_soyad, şifre: xxx; yazarak girebilir ve eğitim süresince derslerin takip edilebildiği, sınıf içi mesajlaşmaların yapılabildiği sanal sınıf ortamından yararlanabilirler.



Kayıt Formu









       

EĞİTİM KATALOĞU